pasta farver, hvilke bruger du???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.928 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. august 2009

mariamiss6

Hej alle i kagetøser, kunne i ikke skrive en liste over hvilke pastafarver i bruger, altså selve farven.... men også gerne hvilket mærke i er blevet glade for. Jeg synes det er svært at bestille de rigtige farver, når de hedder alt muligt mærkeligt....

Så tøser, skriv en liste over de farver i oftest bruger, så jeg kan få bestilt de rigtige hjem en gang....

Jeg tænker....

Rød
Blå
Grøn
Gul
Sort
Brun
Lilla
Orange

Måske.... eller hvad???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2009

ønskebørn74

Hej alle i kagetøser, kunne i ikke skrive en liste over hvilke pastafarver i bruger, altså selve farven.... men også gerne hvilket mærke i er blevet glade for. Jeg synes det er svært at bestille de rigtige farver, når de hedder alt muligt mærkeligt....

Så tøser, skriv en liste over de farver i oftest bruger, så jeg kan få bestilt de rigtige hjem en gang....

Jeg tænker....

Rød
Blå
Grøn
Gul
Sort
Brun
Lilla
Orange

Måske.... eller hvad???

Orange er nem at blande med rød og gul...
Grøn ligeså af gul og blå...
så jeg ville købe mere blå, rød og gul...
og brun er også svær at blande..

Anmeld

7. august 2009

Bondepigen

Nu er jeg ikke selv begyndt på kage bageriet endnu, men jeg tænker da at en rød, gul, grøn og sort vil være nok, da man så kan blande alle farver ud fra dem. Jeg har lige selv købt farver i dag i panduro hobby.

Selve pasta farverne findes i panduro, kun i rød, blå og grøn, så jeg købte en rød og en grøn. Og så købte jeg en gul og en sort levnedsmiddelfarve som bliver brugt til bolsjer, det kender jeg nemlig en der har prøvet... Så er det jo bare spændende om de kan blandes med de andre... det håber jeg. Pastafarverne kostede 49,- pr. stk, men er drøje i brug, og de andre kostede 29,-

Anmeld

7. august 2009

Bondepigen

Øv øv, jeg kom lige i tanker om jeg skulle have købt blå i stedet for grøn.... Nå, men det er jo så heldigt at det er grøn jeg skal bruge.... pyyyh.

Anmeld

7. august 2009

linemus

Jeg har købt mine farver her:  www.cakecraftshop.co.uk/shop/8/104/123/index.htm

Jeg har købt en mixed pakke med 10 forskellige farver. Det kostede lige knap 250,- altså kun 25,- kr pr. farve (imod 49,- kr i Panduro). Det tog 5 dage for mig at få dem tilsendt.

Det er den her:

10 of the most popular sugarflair paste colours in 25g pots.

Cream, melon, paprika, pink, baby blue, grape violet, black, chestnut, Christmas red & Christmas green.

Det er rigtig gode farver - jeg synes i hvert fald, der er hvad jeg har brug for. Jeg har brugt rød, pink, blå, grøn og sort indtil videre. Farverne kan man jo gøre lysere/mørkere ved at bruge lidt/meget farve. Mærket hedder Sugarflair - jeg mener også, det er det, de har i Panduro.

- Line

Anmeld

7. august 2009

Bondepigen

der er kun 20 g. i pastafarverne fra panduro, og de hedder quality food colour, fra Squires kitchen...

Det er da billigt for de farver. Så har du heller ikke betalt noget told eller fragt oveni de 250,-??

Anmeld

7. august 2009

mariamiss6

jeg sad lige og regnede på netop den pakke her den anden dag, og kom altså frem til at det alligevel ville blive 400 kroner med fragt..............

det er da også meget....

og så var det nemlig jeg tænkte på om det ikke ville give samme pris måske eller endda lidt mindre at købe bare de gængse farver herhjemm...... i samme mærke......

og den manglende gule farve er lige nøjagtig grunden til at jeg ikke købte pastafarverne i panduro igår

Anmeld

8. august 2009

linemus

Det kan jeg ikke forstå, du må have lavet en fejl. De 250,- jeg har givet, er inkl. fragt.

Pakken med de 10 farver koster 19 pund. Inkl. fragt bliver det 28,33 pund, hvilket i følge valutakurser.dk bliver 246,19 kr.

Anmeld

8. august 2009

mariamiss6

linemus skriver:

Det kan jeg ikke forstå, du må have lavet en fejl. De 250,- jeg har givet, er inkl. fragt.

Pakken med de 10 farver koster 19 pund. Inkl. fragt bliver det 28,33 pund, hvilket i følge valutakurser.dk bliver 246,19 kr.

hmmmm så kan det godt være jeg bare skal bestille den alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.