Hvornår kan man tidligst teste positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

434 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. marts 2014

Anonym trådstarter

Hvilken uge kan man tidligst teste positivt på en graviditetstest? Er det fra 4+ og frem eller skal man være længere henne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2014

*Mor Til Albert*

Anonym skriver:

Hvilken uge kan man tidligst teste positivt på en graviditetstest? Er det fra 4+ og frem eller skal man være længere henne?

Jeg testede positiv 3 dage inden forventet mens.  - Men det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde.

Anmeld

27. marts 2014

Anonym trådstarter

HFB skriver:

Jeg testede positiv 3 dage inden forventet mens.  - Men det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde.

Okay. Er det ikke ret hurtigt eller er det meget normalt? Synes det lyder tidligt. Dengang jeg ventede min datter ventede jeg bare et godt stykke tid inden jeg testede og den var bragende positiv. 

Anmeld

27. marts 2014

*Mor Til Albert*

Anonym skriver:

Okay. Er det ikke ret hurtigt eller er det meget normalt? Synes det lyder tidligt. Dengang jeg ventede min datter ventede jeg bare et godt stykke tid inden jeg testede og den var bragende positiv. 

Igen, det er forskelligt fra kvinde til kvinde. Graviditetshormonet bliver som regel stærkere med tiden. Min test var heller ikke særlig tydelig, men det blev den efter en uge.

Anmeld

27. marts 2014

Anonym trådstarter

HFB skriver:

Igen, det er forskelligt fra kvinde til kvinde. Graviditetshormonet bliver som regel stærkere med tiden. Min test var heller ikke særlig tydelig, men det blev den efter en uge.

Okay 

Anmeld

27. marts 2014

-Sigrid-

Med lillesøster kunne jeg ane en ekstra streg fra 3+0, men det kunne andre ikke... Men der er altså en derinde alligevel 

Anmeld

27. marts 2014

Frk.S

Det er meget forskelligt.

Begge gange har jeg kunnet teste tydeligt positivt 3+6. Jeg har ikke prøvet før, så jeg ved ikke om jeg kunne teste før... men så tydelig som testene var, vil jeg tro jeg kunne have fanget det før.

Andre kan først få en positiv test noget senere.

Anmeld

27. marts 2014

Jupiter

Jeg testede positiv 3+4 første gang.

Den var meget utydelig, og blev stille og roligt tydeligere med tiden (tog vist 5-6 stykker i alt ).

Anmeld

27. marts 2014

elskeratværemor

3+3 med den digitale fra clearblue:-) samme dag svagt positive med dem fra netto :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.