? Til barselsdagpenge for februar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

534 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. marts 2014

Anonym trådstarter

Jeg fødte i oktober en lille dreng, og går derfor nu hjemme på barsel. Jeg er på barselsdagpenge, og undre nu mig over noget.

Er det fordi februar måned er kortere end andre måneder at jeg har fået for 15 timer MINDRE, eller kan det være en fejl?
Jeg ved godt i nok ikk kan svare på det, og vil derfor ringe og spørge, men ville bare høre om der er andre der har fået mindre i den kommende måned?(får løn for d. 15-15)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2014

Isabel85

Ja det er jeg ret sikker på. Jeg fik også et lidt mindre beløb for februar

Anmeld

27. marts 2014

Anonym trådstarter

Isabel85 skriver:

Ja det er jeg ret sikker på. Jeg fik også et lidt mindre beløb for februar

Okay super :-)

Anmeld

27. marts 2014

Janey

Profilbillede for Janey

Ja det er det. Når man er på dagpenge, får man et fast beløb pr. dag og ikke et fast månedsbeløb, så antallet af dage i en  måned har indflydelse på, hvor meget man får udbetalt

Anmeld

27. marts 2014

Anonym trådstarter

Janey skriver:

Ja det er det. Når man er på dagpenge, får man et fast beløb pr. dag og ikke et fast månedsbeløb, så antallet af dage i en  måned har indflydelse på, hvor meget man får udbetalt

Super - mange tak for forklaringen :-)
Godt nok sagde det lidt sig selv da det jo hedder dagpenge :p men det er jo ikk altid det logiske der giver mening før man tænker sig om :-)

Anmeld

27. marts 2014

E.J.mor.

Anonym skriver:

Jeg fødte i oktober en lille dreng, og går derfor nu hjemme på barsel. Jeg er på barselsdagpenge, og undre nu mig over noget.

Er det fordi februar måned er kortere end andre måneder at jeg har fået for 15 timer MINDRE, eller kan det være en fejl?
Jeg ved godt i nok ikk kan svare på det, og vil derfor ringe og spørge, men ville bare høre om der er andre der har fået mindre i den kommende måned?(får løn for d. 15-15)

jeg er forvirret...jeg har fået brev fra udbetaling danmark hvor der står jeg jeg ska ha barselsdagpenge under min barsel.....jeg får da løn under min barsel..???? er kun li gået på barsel....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.