Ja.. utålmodigheden er ulidelig og jeg kan sqt vente længere
..
Jeg er første gangs fødende! 
jeg har for sjov lavet en lille afstemning, om hvornår tror i jeg føder det er så hyggeligt og sjovt at se hvad folk tror og svare..
men beskriver lige lidt om hvordan kroppen opføre sig og hvordan det står til, så det er nemmere at gætte og sætte sig ind i
! ..
Siden natten til mandag har jeg haft vokseværks fornemmelse i ben, hver gang jeg har haft plukkeveer, + det går om i lænd og mens murren, og sådan har det stået på hele ugen -.-.. siden igår har jeg haft overdreven meget hvidt/gult udflåd, + lidt tynd mave til morgen tyk/tynd. - har siden jeg stod op haft mens murren i underlivet i dag 39+0.. og ondt i lænden..
siden i foregårs aften, har jeg været svimmel ved plukkevee også.. i går aftes, var jeg svimmel en del også da jeg lagde mig i seng + kvalme.. ..
ja det var lidt om hvordan min krop er lige pt..
.. ellers har jeg haft en graviditet som man ikke kan sætte en finger på, har en pige på over 3 kg i mavsen. som satte sig fast i uge 35.. maven er sunket og hun er kommet længere ned i bækkenet, har niven og riven i skede/oppe i mig rigtig tit.. har jeg haft de sidste 2 uger...
ja det blev sq lidt langt, håber i vil svare alligevel :I
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld