Gylper af nan

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

983 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. marts 2014

dollygirl

Jeg har ammet min datter indtil nu

Men mælken var ikke nok nu da hun fylder 5 mdr

Så jeg er begyndt at supplere med nan

Men hun er begyndt st gylpe så meget som opkast

Er det fordi hun ik ka tåle det ?

Eller skal hendes mave vænne sig til det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2014

Clisolka

dollygirl skriver:

Jeg har ammet min datter indtil nu

Men mælken var ikke nok nu da hun fylder 5 mdr

Så jeg er begyndt at supplere med nan

Men hun er begyndt st gylpe så meget som opkast

Er det fordi hun ik ka tåle det ?

Eller skal hendes mave vænne sig til det ?

Uha det kan jo være svært at vide 

Hvor meget gylper hun? 

Her gylper den lille rigtigt meget. Jeg er slet ikke i tvivl hvis han kaster op eller gylper. Kaster han op, så står det ud i en stråle - nærmest indholdet af en flaske 

Han er rigtig god til at gylpe, hvis ikke jeg får bøvset ham rigtigt af - det er ikke hver gang den unge herre vil bøvse 

Anmeld

26. marts 2014

dollygirl

Babymor1013 skriver:

Uha det kan jo være svært at vide 

Hvor meget gylper hun? 

Her gylper den lille rigtigt meget. Jeg er slet ikke i tvivl hvis han kaster op eller gylper. Kaster han op, så står det ud i en stråle - nærmest indholdet af en flaske 

Han er rigtig god til at gylpe, hvis ikke jeg får bøvset ham rigtigt af - det er ikke hver gang den unge herre vil bøvse 

Hun gylpede også før da jeg kun ammede men efter hun er begyndt med nan så gylper hun hver gang man løfter hende og deg er i kæmpe mængder ??

Det er virkelig voldsomt

Anmeld

26. marts 2014

Mama85

Hvor meget mme får hun? Og holder hun bøvsepauser undervejs? 

Anmeld

27. marts 2014

sulo

Min søn er ren flaskebarn og har altid gylpet en del, har ladet mig fortælle at flaskebørn gylper mere en børn der ammer.

I takt med at han er blevet ældre (5 mdr) og mere aktiv han er blevet, jo mere gylper han, eller rettere han gylper meget mere ofte, men lidt mindre mængder.

Han har fået Nutamigen hele tiden og er nu begyndt at få NAN 2 som suplering til natten; den flaske gylper han faktisk mindre af.

Men hvis din datter direkte kaster op af det, ville jeg nok ringe til din SP og spørge til råds.

Anmeld

27. marts 2014

Goggelogge

Jeg ville prøve grøn alomin hvis jeg var dig  Og nogle flere bøvsepauser

Anmeld

27. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Prøv at købe et andet mærke, så får du svar på om det skyldes nan produktet  

jeg tænker om hun får suppleret med for stor en flaske? Min dreng har altid bare ædt og ædt og derefter gylpet helt vanvittigt meget, både ved amning og flaske. Ved flaske hjalp det dog at lave dem lidt mindre. Han blev sur over der ikk var mere mad i starten, men det gik hurtigt over for det sidste han ville have var dybest set bare hyggespisning, og kom jo så op igen fordi der ikk var plads (ligner sgu sin mor! Haha) 

Anmeld

27. marts 2014

Clisolka

dollygirl skriver:

Hun gylpede også før da jeg kun ammede men efter hun er begyndt med nan så gylper hun hver gang man løfter hende og deg er i kæmpe mængder ??

Det er virkelig voldsomt

Min søn gylper også vildt meget efter vi er startet på Nan. Jeg syntes ikke han gylpede så meget på Grøn Allomin, men det kunne hans mave ikke tåle  (hellere gylp end forstoppelse) 

Prøv at holde lidt flere pauser undervejs, det har hjulpet meget på min søn. Hvis det fortsætter, så prøv at ring til din SP 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.