Køn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2014

Rockertand

BellaLove skriver:

Hende der scannede mig sagde at det var tappen den der er under den tydelige hvide streg, som hun sagde var navlesnoren.

Begge køn har en tap tidligt i graviditeten, men det kan jo lige så godt være en dreng som en pige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2014

-Sigrid-

Både en dreng og pige har på dette tidspunkt en tap, forskellen er vinklen, pigers peger mere opad
Desuden så fik vi vores mindste piges køn af vide ved at se kønsbenet, ikke ved at se en penis/ikke penis 

Anmeld

26. marts 2014

BellaLove

Er godt klar over drenge også har en, alle der har gættet på mit billede mener netop at den er vandret og ikke peger op af. Så vidt jeg har kunne læse alle steder og hørt, så er det drenges tap der peger op af, og piger der er mere vandret og flugter rygsøjlen.

Anmeld

27. marts 2014

M &.I

BellaLove skriver:

Det koster 1000 kr for 45 min

betalt du 1000kr kun en gang??  

ok jeg betalt 400 kr 

Anmeld

27. marts 2014

Lullaby*

BellaLove skriver:

Har lige bestilt tid hos Storkereden til kønsscanning den 12 april! Glæder mig så meget. Har lige været til nf i mandags, alt så fint ud og risikotallet lå på 1:1945. Men kan slet ikke vente til md. 

Hvad synes i det ligner, dreng eller pige?

Jeg har ikke noget bud på kønnet af jeres baby. Men vil blot fortælle at du godt kan glæde dig til at blive scannet hos storkereden! Louise er simpelthen bare skøn og det er så hyggeligt hos hende, i mørke og med levende lys

Jeg er selv blevet scannet der, med begge mine børn

Anmeld

27. marts 2014

asff

BellaLove skriver:

Har lige bestilt tid hos Storkereden til kønsscanning den 12 april! Glæder mig så meget. Har lige været til nf i mandags, alt så fint ud og risikotallet lå på 1:1945. Men kan slet ikke vente til md. 

Hvad synes i det ligner, dreng eller pige?

pige

Anmeld

27. marts 2014

BellaLove

Lullaby* skriver:

Jeg har ikke noget bud på kønnet af jeres baby. Men vil blot fortælle at du godt kan glæde dig til at blive scannet hos storkereden! Louise er simpelthen bare skøn og det er så hyggeligt hos hende, i mørke og med levende lys

Jeg er selv blevet scannet der, med begge mine børn

Ej hvor dejligt at høre. Hun virker også rigtig sød og kærlig. Det lyder i hvert fald rigtig godt og glæder mig så meget!  Så hellere give lidt ekstra penge for det, synes også man får meget for dem 

Anmeld

27. marts 2014

BellaLove

I&M skriver:

betalt du 1000kr kun en gang??  

ok jeg betalt 400 kr 

Ja det koster 1000 kr for en gang. Men det vare også 45 min. Synes ikke 10 eller 20 minutter er ret meget. 

For 1000kr får man:

Rapport med gennemgang af fosteret.

Sort/hvide billeder i 2D.

Enkelte billeder i 3D af kønnet og barnet.

Dvd med billeder og filmsekvenser.

Jordemoderkonsultation med kontrol af blodtryk og urinstix.

Og så er jeg medlem af Danmark, så jeg får tilskud på 300kr. Så jeg ender med at give 700kr, det synes jeg er pengene værd 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.