(oktober) Øv øv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

487 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. august 2009

tumle81

I mandags var jeg til glukose belastning på sygehuset, fordi jeg havde sukker i urinen da jeg var til jm i sidste uge!

Hmm mit faste bs var så 4,5 så jeg tænkte at det er da helt fint. Jeg ringede så i går til en kollega for at høre hvad reslutatet var da jeg er så nysgerrig ;-)
Det var 8,8 og grænsen er 9,0
HMM tænkte jeg, hvad nu... Kontaktede derfor afsnittet for gravide på Roskilde for at snakke med dem. De anbefalede at jeg begyndte at tænke over hvad jeg spiste, og begyndte med kost a la diabetikere... Om 4 uger skal jeg så til endnu en glukose bealstning for at se om det er blevet bedre... De frygter at jeg skal udvikle svangerskabsdiabetes :-(

Knus Kathrina 28+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2009

Pje

Øv øv  Nedtur, håber du får styr på det og at det ikke udvikler sig yderligt. Synes du har nok at bøvle med i forevejen. Håber du kan holde dine bækken smerter ud.

Knus Pia 27 + 5

Anmeld

8. august 2009

Brams

Nej hvor er det altså surt, lige hvor man håbede at nu så det godt ud. Det er jo ikke fordi det ligefrem er noget man ser frem til, den glukosebelastning

Håber ikke at det når at udvikle sig til svangerskabsdiabetes.

Knus Trine 28+2

Anmeld

8. august 2009

tumle81

Hej Pia

Nej jeg håber heller ikke at det bliver til noget, det ville være trist også at skulle bøvle med diabetes.
Det hjælper at jeg er hjemme, men synes det er blevet værre de sidste par uger med mine bækkensmerter. Babyen bliver jo også større og større, de andre to gange er det blevet rigtig slemt jo længere henne jeg har været...

Hej Trine

Nææ jeg håber såmænd ikke at det bliver til noget. Du kender jo til rumlen med glukose belastning og nej det er ikke særlig underholdende...
Lad os krydse for at det går i sig selv igen eller ihvertfald ikke bliver værre...
Sidste gang jeg fødte var jo en lidt stor baby, Victoria var 3720 g men Valdemar vejede 4260 g, og de siger der er en risiko for store børn!!!

Knus Kathrina

Anmeld

9. august 2009

Pje

Jamen det jo det - det er en voldsom belastning vores kroppe bliver udsat for. Men det er hver en smerte ved når det hele er overstået  Selvom det kan være svært at se pt. Træls at det er blevet værre, håber ikke det fortsætte sådan men gør det desværre nok

Jeg sidder lige med fødderne i vand, er mega hævet og ømme  men de var også udsat for rigtig meget stående og gående igår. Men vi havde et fantastisk bryllup  så er det hele vær. Er ved at gøre de sidste ting klar til vores bryllupsrejse til Norge, bliver mega dejligt med en uges afslapning. Og godt for mig og den lille - siden igår efter hovedretten og til nu har jeg haft rimelig mange plukveer. Men har også været meget at se til og fredag samt igår nevøsitet, så klart den lille siger fra.

Pia 27 + 6

Anmeld

10. august 2009

tumle81

Gud ja det er da rigtigt, I skulle jo holde bryllup!

Et stort tillykke med den dejlige dag for jer, jeg håber at det holdte tørt og at I havde en fantastisk dag. Det er simpelthen helt fantastisk, jeg synes faktisk kun ens bryllupsdag kan blive overgået af fødsel ;-)

Det bliver da dejligt med en tur til Norge, skal I sejle? Der er en fantastisk natur...
Vi tager til Færøerne om 14 dage, der er også helt fantastisk oppe. Vi glæder os meget...

Puha jeg har svært ved at holde mig fra søde sager, men prøver da at begrænse det lidt...

Knus Kathrina 28+6

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.