Afføring/fordøjelsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

887 visninger
5 svar
1 synes godt om
26. marts 2014

Misser1989

Hej..
Er det normalt at en på 15 mdr, skider hele ærter, majs, kerner, perleløg og Champion (staves?) ud?? Kan forstå ærter og majs, men perleløg og Champion??
Han har afføring flere gange dagligt, og stadig både op af ryggen og ned af ben. Og altid i badekarret!!!
Er det helt normalt at det kommer hel ud? ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2014

Pcokate

Misser1989 skriver:

Hej..
Er det normalt at en på 15 mdr, skider hele ærter, majs, kerner, perleløg og Champion (staves?) ud?? Kan forstå ærter og majs, men perleløg og Champion??
Han har afføring flere gange dagligt, og stadig både op af ryggen og ned af ben. Og altid i badekarret!!!
Er det helt normalt at det kommer hel ud? ??

Det lyder voldsomt må jeg sige, som om han ikke kan fordøje det og ikke har nok/for mange fibre til "rigtig" afføring. 

Anmeld

26. marts 2014

Misser1989

Pcokate skriver:

Det lyder voldsomt må jeg sige, som om han ikke kan fordøje det og ikke har nok/for mange fibre til "rigtig" afføring. 

Har sq heller aldrig oplevet det med storebror! Har aldrig set så ulækkert afføring! Må nok nævne det for lægen næste gang ??
Tak for dit svar

Anmeld

26. marts 2014

charlottekri

Nu har jeg en på samme alder, og det er sjældent at tingene kommer genkendelige ud, må jeg indrømme... De eneste gange har været hvis han har haft noget mavevirus, hvilket der tit har været i dp, måske det kan være derfor det også kommer udenfor bleen?
Ellers kunne jeg da godt komme i tanke om at kontakte Sp og høre hvad de tænker. Eller lægen
Knus Charlotte

Anmeld

26. marts 2014

Misser1989

charlottekri skriver:

Nu har jeg en på samme alder, og det er sjældent at tingene kommer genkendelige ud, må jeg indrømme... De eneste gange har været hvis han har haft noget mavevirus, hvilket der tit har været i dp, måske det kan være derfor det også kommer udenfor bleen?
Ellers kunne jeg da godt komme i tanke om at kontakte Sp og høre hvad de tænker. Eller lægen
Knus Charlotte

Ja, men han afføring er og har altid været sådan. Har bare aldrig oplevet at perleløg og champion kom hele ud ??

Anmeld

26. marts 2014

Pcokate

Misser1989 skriver:

Har sq heller aldrig oplevet det med storebror! Har aldrig set så ulækkert afføring! Må nok nævne det for lægen næste gang ??
Tak for dit svar

Så lidt og god ide at nævne for lægen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.