Baby i maven og sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

996 visninger
9 svar
6 synes godt om
26. marts 2014

Anonym trådstarter

Hej. Jeg skriver anonym da familie eller andre ikke behøves kende til mit sexliv 

Vi testede positiv for 14 dage siden og siden har vi ikke haft sex fordi min kæreste er bange for at mister baby (hvilket er en sød tanke) indtil idag hvor vi så har haft sex, men mit spørgsmål er så ! Sker der noget? 

Jeg er så nervøs for at der sker noget nu ? Det var ikke hanky panky sex. Bare stille og rolig.  

Kom med gode råd eller beroligende ord ! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2014

Joerg2

Anonym skriver:

Hej. Jeg skriver anonym da familie eller andre ikke behøves kende til mit sexliv 

Vi testede positiv for 14 dage siden og siden har vi ikke haft sex fordi min kæreste er bange for at mister baby (hvilket er en sød tanke) indtil idag hvor vi så har haft sex, men mit spørgsmål er så ! Sker der noget? 

Jeg er så nervøs for at der sker noget nu ? Det var ikke hanky panky sex. Bare stille og rolig.  

Det sker der slet ikke noget ved det gjorde der i hvert fald ikke ved os!

På et tidspunkt bliver det måske lidt svært, da man føler sig som en flodhest.. 

Anmeld

26. marts 2014

Papillon

Der sker absolut ingenting med baby

Min kæreste var også nervøs i starten, men det gik over 

Anmeld

26. marts 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Baby ligger godt beskyttet inde i maven, så som udgangspunkt kan man sagtens have sex mens man er gravid
Senere kan det dog blive svært pga den store mave

Med mindre du får at vide af din læge, eller jm, at du ikke må have sex kan I sådan set bare give den gas

Anmeld

26. marts 2014

-Sigrid-

Anonym skriver:

Det vildeste jeg/vi har prøvet er at jeg har fået plukveer når jeg er kommet, og nogle gange lidt ondt under/efter, men så er vi jo bare stoppet

Jeg har nu (snart) to sunde og raske piger, som netop er lavet pga/med sex, så jeg/vi syntes ikke det er noget problem
Vores sexliv har ikke ændret sig, overhoved, det håber jeg heller ikke jeres gør (ud over han ikke får blod på sværret/sex pause en gang i måneden)

Anmeld

26. marts 2014

Mie89

Anonym skriver:

Knald i bare løs når lysten opstår ! 

Anmeld

26. marts 2014

Frk.S

Det kan i sagtens.

Anmeld

27. marts 2014

Anonym trådstarter

Det lyder godt piger. 

Det er vores andet barn og husker bare slet ikke hvor meget sex Vi havde sidst eller om vi overhovedet havde sex de først tre måneder. (Vores pige er 5) 

Han er så bange for der sker noget 

Anmeld

27. marts 2014

Bertris

Det værste der nok kan ske er hvis du har sarte slimhinder, så kan du begynde at bløde pga slimhinderne, eller du kan få plukveer efter orgasme
Intet til fare for baby, så bare hyg løs hvis lysten er der

Anmeld

27. marts 2014

justagirl

Anonym skriver:

der sker ikke noget ved det men bare man stopper hvis det gør ondt på dig ..

jeg har haft sex i hele graviditeten .. siden jeg stod med 2 streger.. er i dag 39+0.. og sexer stadig.. omtrent hver 2-3 dag..  så slå jer bare løs !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.