Kan det mon passe?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

463 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. marts 2014

chas12

Hej

Jeg var ved læge igår da jeg er i tvivl om min termin. Umildtbart tror jeg selv jeg er 5 uger henne i det jeg blødte lidt omkring den 19/2 og testede positiv for to uger siden..

MEN lægen mærkede på min livmoder og syntes den virkede stor - så han mente muligvis jeg er i uge 9..

Jeg havde godt nok en meget rodet mens i feb og den kom 3 gange! Så kan det virkelig være tilfældet at jeg er i uge 9 - har blødt af 3 omgange i feb og først har kunne teste positiv i uge 7?!

Der er bestilt termins scanning, jeg er bare nysgerrig om nogle af jer har oplevet lignende ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2014

CH2012

chas12 skriver:

Hej

Jeg var ved læge igår da jeg er i tvivl om min termin. Umildtbart tror jeg selv jeg er 5 uger henne i det jeg blødte lidt omkring den 19/2 og testede positiv for to uger siden..

MEN lægen mærkede på min livmoder og syntes den virkede stor - så han mente muligvis jeg er i uge 9..

Jeg havde godt nok en meget rodet mens i feb og den kom 3 gange! Så kan det virkelig være tilfældet at jeg er i uge 9 - har blødt af 3 omgange i feb og først har kunne teste positiv i uge 7?!

Der er bestilt termins scanning, jeg er bare nysgerrig om nogle af jer har oplevet lignende ??

Har ikk selv prøvet det, men har hørt om flere hvor de har blødt i starten, først at kunne teste positivt sent... Det bliver da spændende hvad scanningen siger Hvornår skal du til den scanning?

Anmeld

27. marts 2014

chas12

CH2012 skriver:

Har ikk selv prøvet det, men har hørt om flere hvor de har blødt i starten, først at kunne teste positivt sent... Det bliver da spændende hvad scanningen siger Hvornår skal du til den scanning?

Det bliver lidt spændende ja Selvom jeg nu kun tror jeg er i uge 5.. 

Jeg ved det ikke endnu men satser på jeg får en tid til næste uge

Anmeld

27. marts 2014

anynom

chas12 skriver:

Hej

Først; tillykke!  

Da jeg blev undersøgt af min læge skød hun mig til at være omkring 9 uger henne selvom jeg sagde, at det kun var 4-5 stykker. Hun ville dog ikke sende mig til en terminsscanning, så da jeg kom til nf fik jeg at vide, at jeg ikke var langt nok henne - og at det forøvrigt var imponerende hvis lægen kunne mærke forskel når livmoderen var så lille som den jo er når man ikke er så langt henne  

håber det giver mening, har ikke fået kaffe endnu  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.