Bløder under graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

647 visninger
3 svar
1 synes godt om
26. marts 2014

sah

Hej alle.

Jeg er en meget nervøs første gangs gravid..

Jeg er ca. i uge 6 og bløder hver dag.

Jeg har nu været til 3 scanninger.

Da jeg kom til den første scanning, kunne man se en lille ''blommesæk'' som lægen kaldte det og blev derfor sendt til en scanning igen en uge efter. På denne scanning kunne man se en lille fosterhinde i ''blommesækken''´, så jeg blev glad for at se, det dog havde ændret sig, siden sidste scanning, da jeg bløder hver dag, nogle dage mere end andre. I går var jeg til scanning igen, fordi der kom en stor sort klump blod ud, (undskyld mig udtryk) jeg var så bange for, at jeg havde aborteret, men det så ud som scanningen dagen før. Jeg skal nu vente en hel uge, så vi kan se om der er hjerteblink. Er så nervøs. Er dette en spontan abort ?  HJÆLP MIG !!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2014

Frk.S

Det er umuligt at svare på om det er det.
Men der er nogen der bløder i graviditeten ude at der er noget galt.

Så det er bare at håbe på at det er tilfældet ved dig.

Anmeld

26. marts 2014

melila

Da jeg fik en spontan abort var jeg ikke i tvivl, mavesmerterne var  uudholdelige og blodet var klumpet..Der kom også en rød "tråd lignede" klump og det fik jeg afvide var navlestregen. Tilgengæld havde jeg en veninde som blødte under hele sin graviditet, men det var "tyndt" og ikke klumpet som mit. Håber det bedste for jer  ventetiden kan forfærdelig... Så jeg forstår godt din bekymring.

Anmeld

26. marts 2014

sah

Altså, jeg bløder hver dag og der kommer også klumper og mørke tråde :/ det er til at blive idiot af men ja, et konkret svar, kan man desværre ikke få ville bare høre om der var andre end mig, som havde oplevet det samme. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.