Ja, nu er det ved at være ret lang tid siden jeg sidst har smidt et mavebillede herind (2½ år?), så jeg syntes lige I skulle se hvordan den ser ud nu.
Jeg venter min (vores) anden datter, er i 18+3 og vægten siger minus knap 4 kg, så det er ikke så slemt minus som det var sidst, heldigvis. Jeg er sygemeldt indtil jeg går på barsel fordi jeg har hyperemesis og er begyndt at få bækkenløsning, men jeg går så (officielt) på barsel 1. juni, så der er heldigvis ikke så længe til. Jeg skal bare lige til et par eksamener først - og få indhentet det forsømte 
Der er godt gang i lillesøster inde i maven, og storesøster uden for maven. Jeg er forresten blevet mormor (til en dukke) den dag jeg fortalte Nethe at hun skulle være storesøster (lige før hun blev to), så nu ordner vi hver vores barnevogn, jeg får hjælp til hvordan man skifter ble og holder babyen mm. Godt med en solid opbakning fra en bekymret storesøster
Men lillesøster får da godmorgen kys fra storesøster hver dag 
Vi er flyttet i hus siden sidste mavebillede, og her i foråret kommer redebyggeriet til at gå ud over haven i stedet for babyværelset, som sidst. Og jeg glæææder mig til at få snavs under fingrene, selvom Peder er lidt bekymret for hvad der sker hvis jeg føder i 24+0 og babyværelset ikke er klart - kommer han så til at stå for det
Personligt tror jeg vi får større problemer end babyværelset, hvis hun beslutter sig for at komme ud 16 uger for tidligt, men hvad ved jeg?
Så får jeg i hvert fald ikke lov til at føde hjemme, som planen er nu 
Jeg tror vores lille Dagmar kommer 17. august, selvom jeg har termin d. 24., og sidst var jeg 19 timer fra, så nu får vi se, jeg havde i hvert fald ret mht kønnet 
Og så (endelig) til det der mavebillede:
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld