Nu har tif lige fået sådan et træls sår, lige ved mundvigen...og jeg er lidt i tvivl om det kan være et stykke brød som har ridset hende...
men kan sådan nogle små nogle godt få det?
det har vi sgu aldrig haft herhjemme før, så hvad filen behandler man det med, hvis det er sådan et sår?
ajjj jeg gider ikke det her sygdom mere...
og forresten så håber jeg fandme snart at toppen af bjerget er nået, for det med seperationsangst er bare så voldsomt herhjemme, måske også fordi vi er lidt sløje...men altså, i går skulle faderen give hende aftensmad, mens jeg lige skulle hente klæbemasse til glasvæv...men ville pigebarnet æde noget...niks...så da jeg kom hjem sad både mand og barn og var dybt frustreret...arrrk, og når jeg træder ind af døren, så vender hun vitterlig sin far ryggen, rækker ud efter mig, og stortuder til jeg tager hende...det er da sødt, gu er det så, men det er bare så synd for hendes far, som gør alt for at tøsen skal have det godt....den anden dag var det en flaske han skulle give hende...og skrig og hyl...selv om jeg ikke er hjemme, så hyler hun på den måde, indtil jeg træder ind af døren igen...altså, det er fandme træls....arrrrk
nå bare lige et par ? og en masse brok, sorry!:(
Anmeld