1. uge som privat dagplejer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

405 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. august 2009

TbCp

Så er første uge gået. En ret nem uge må man sige
Mandag skulle der komme et barn, hun blev syg. Tirsdag skulle jeg så have haft 2 børn, men der kom kun en da den anden stadig var syg. Onsdag kom de så begge og blev med deres forældre en times tid. Det samme torsdag.
Idag skulle de så være her alene fra 9-11 og det gik bare super godt. Efter formiddagsfrugt gik vi i haven, men da lille Rose ikke går endnu og græsset var ret vådt valgte jeg i stedet at gå en tur. Så vi var et smut nede og kigge på ænder.
Da forældrene kom kl. 11 var det to meget trætte børn, men de havde hygget sig og der havde ingenting været med nogle af dem.
Næste uge har jeg også kun de to, men så ugen efter får jeg de sidste to børn.
Jeg glæder mig virkelig til de alle 4 er kørt ind så jeg kan få en hverdag op at køre med dem.
I starten vil vi nok mest være hjemme, da to af dem er 6 og 7 mdr. så de sover måske når de andre er vågne og omvendt.
Men bare at komme rigtig igang bliver kanon godt.

Hilsen Tina - som nu har to skønne unger i dagpleje

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2009

Bondepigen

Det lyder bare godt. Dejligt at de har hygget sig sammen med dig og hinanden, så er det jo ingen sag.

Tillykke med den 1. veloverståede uge, håber den næste må blive lige så god!!

Anmeld

7. august 2009

Vinker

Lyder jo som en rigtig dejlig og blid start for dig og de 2 første børn - Skønt at høre
Håber det må fortsætte lige så positivt

knus

Anmeld

7. august 2009

anna-jonas

Dejligt at høre, Tina...................håber at indkøringen af de næste 2 går lige så smertefrit. Men mon ikke..............du har jo taget på de små.

Mette

Anmeld

7. august 2009

sarahb

hvor fedt..
det er jo super lækkert...
Du er jo bare så sej!!!

Anmeld

8. august 2009

Barbamama

Ej det lyder rigtig dejligt
Fedt at du lige har kunne starte stille og roligt op

Anmeld

8. august 2009

JustAnotherName

Ej hvor det glæder mig at høre, på dine vegne. Fedt 
Håber det fortsætter nemt og godt. Og sikke da ellers også små de to af dem er, hva! ...Du kommer ikke til at kede dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.