ang boligstøtte og su lån

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.816 visninger
5 svar
2 synes godt om
26. marts 2014

Anonym trådstarter

nogen der ved om når man får su lån + sin su selvfølgelig om su lån så skal regnes med i boligstøtte??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2014

Tvebakken

Anonym skriver:

nogen der ved om når man får su lån + sin su selvfølgelig om su lån så skal regnes med i boligstøtte??

Uden at vide det helt med sikkerhed, så mener jeg bestemt ikke, det skal medregnes - det er jo ikke klassificeret som indtægt - men er et lån, der senere skal tilbagebetales.

Anmeld

26. marts 2014

FamilienSørensen

Anonym skriver:

Hejsa

Din SU LÅN skal ikke beregnes en "indtægt", når du skal vurderes til ydelser fra kommunen. Det skal din almindelige SU YDELSE dog. 

Mvh 

Anmeld

26. marts 2014

Anonym trådstarter

okay tak var bare bange for at jeg ville miste det jeg fik nu ved at lave et su lån ved siden af men kan godt se det nu når det egentlig er penge jeg selv vælger og låne ved siden af som jeg skal betale tilbage jo

Anmeld

26. marts 2014

-Sigrid-

Anonym skriver:

Det skal det ikke, det er ikke en del af din indtægt, og du skal heller ikke betale skat af det (su-lånet) 

Anmeld

26. marts 2014

Anonym trådstarter

tak for svar allesammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.