Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har en del jeg ikke kan få ned, men i dag kan jeg spise:Rugbrød med nutellaLakrids saltfiskGulerødder og de fleste frugter/grøntsagerDrikke hvid te og appelsinjuiceHvad med dig?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MyLove E skriver: Bare mad. Jeg ligger på sygehuset og skal faste fordi de ikke ved hvad jeg fejler. Så de ved ikke hvad der skal ske. :-(Så hvis jeg bare kunne få mad ville jeg være glad. I går fik jeg 2 skiver fransk brød og et stykke kage, HELE dagen.. Æv øv
Bare mad. Jeg ligger på sygehuset og skal faste fordi de ikke ved hvad jeg fejler. Så de ved ikke hvad der skal ske. :-(Så hvis jeg bare kunne få mad ville jeg være glad. I går fik jeg 2 skiver fransk brød og et stykke kage, HELE dagen.. Æv øv
Er det maven???
HFB skriver: Er det maven???
HFB skriver: Jeg har en del jeg ikke kan få ned, men i dag kan jeg spise:Rugbrød med nutellaLakrids saltfiskGulerødder og de fleste frugter/grøntsagerDrikke hvid te og appelsinjuiceHvad med dig?
Bob bob... Yoggi original fersken & hindbær
Det er dagens favorit
Jeg er ikke gravid, men syg Craver "eggs in a basket" og appelsinjuice til min feberkrop.
Jeg ved ikke helt om jeg skal synes det er synd for dig eller godt for dig at du ikke kan spise så meget Forstå mig ret!Jeg kunne spise ALT under min graviditeter, og det udnyttelige jeg til skamme for mig selv og min krop
Nej spøg til side. Det er synd for dig at du er så begrænset ift. i din graviditet, og jeg håber at det bliver bedre. Hvor langt er du mon henne?
FamilienSørensen skriver: Jeg ved ikke helt om jeg skal synes det er synd for dig eller godt for dig at du ikke kan spise så meget Forstå mig ret!Jeg kunne spise ALT under min graviditeter, og det udnyttelige jeg til skamme for mig selv og min krop Nej spøg til side. Det er synd for dig at du er så begrænset ift. i din graviditet, og jeg håber at det bliver bedre. Hvor langt er du mon henne?
Jeg er 8+0 i morgen.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128