Stofbleer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

352 visninger
5 svar
2 synes godt om
26. marts 2014

Blop2

Hej piger;o)

Som problemet lyder, så leder jeg uden held efter stofbleer i farven lavendel, altså lys lilla.

Er der nogen herinde der ved om man kan få i den farve?? kan selv kun finde dem i mørk lilla.

Jeg vil ikke give 25 kr. pr. stk. gerne en sampak til en pris.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Ellers kan du købe hvide og farve dem selv. - Det ved jeg min mor gjorde med dem hun brugte til min lillesøster.

Anmeld

26. marts 2014

Benjamins'mor

Lilla kan du få hos småfolk, de koster dog 40.- pr stk.
Men ellers vil jeg som ovenover sige at du kan købe dem i hvid og købe noget farve i Matas og farve dem i vaskemaskinen.
Jeg er ikke faldet over nogen i de farver udover småfolk.

Anmeld

26. marts 2014

roenlund

Jeg har farvet selv til kommende lillesøster, det var meganemt og koster så farven (mellem 65 og 100kr alt efter hvor du køber) og hvad en pakke hvide stofbleer koster du kan farve ca 12-15 stk med en pakke farve

Anmeld

26. marts 2014

De3Guldklumper

Synes jeg har set en sammenpak med hvide og lyslilla i Føtex eller Bilka - kan ikke lige huske stedet. Men det var i efteråret så om de stadig har det ved jeg ikke

Anmeld

26. marts 2014

Elgaard73

Mener at jeg har set dem i BabySam. Sådan en pakke med flere i, hvor nogle var helfarvede lyslilla, nogle var hvide med lyslilla farvede figurer på og nogle var bare alm. hvide. Men prisen på dem, lagde jeg altså ikke lige mærke til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.