Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Isabella_mor skriver: Nakkefolds skanningen gik rigtig godt vi fik en risikoberegning på 1:71086 så det er super super godt min termin blev ikke rykket, og der blev heller ikke pillet ved det antal uger jeg er henne. Baby hyggede sig og var ikke meget for at skulle ligge sig så vi kunne se nakkefolden, men efter lidt hoppen og skubben lagde høn sig perfekt. Det var super dejligt at se baby igen, selvom jeg stadig bløder lidt, så er jeg ikke nervøs for at der er noget galt, og der var heller ikke nogen blødning eller andet inde i livmoderen, så ingen grund til bekymring. men her er vores andet vidunder 13+0
Nakkefolds skanningen gik rigtig godt vi fik en risikoberegning på 1:71086 så det er super super godt
min termin blev ikke rykket, og der blev heller ikke pillet ved det antal uger jeg er henne.
Baby hyggede sig og var ikke meget for at skulle ligge sig så vi kunne se nakkefolden, men efter lidt hoppen og skubben lagde høn sig perfekt.
Det var super dejligt at se baby igen, selvom jeg stadig bløder lidt, så er jeg ikke nervøs for at der er noget galt, og der var heller ikke nogen blødning eller andet inde i livmoderen, så ingen grund til bekymring.
men her er vores andet vidunder 13+0
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128