Hvornår blev jeres mave rund?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.338 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. marts 2014

Sandratoft

Hej i damer!

Måske et lidt ligegyldigt spørgsmål hehe.

Men som i kan se, synes jeg min mave flader lidt ud på midten. Gjorde jeres også det? Jeg er i uge 26. 

Hvornår begyndte i at få sådan en rigtig rund mave? (hvis i altså ikke havde en fra starten af )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2014

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Sandratoft skriver:

Hej i damer!

Men som i kan se, synes jeg min mave flader lidt ud på midten. Gjorde jeres også det? Jeg er i uge 26. 

Hvornår begyndte i at få sådan en rigtig rund mave? (hvis i altså ikke havde en fra starten af )

Jeg er førstegangs gravid i uge 22+0 idag. Og min mave begyndte at blive lidt rund i uge 17 

Jeg var flad mave før jeg blev gravid

Anmeld

26. marts 2014

L&V

Sandratoft skriver:

Hej i damer!

1. gang lignede min mave din og blev aldrig rigtig fin rund 2. gang var jeg knap 15 uger henne da den begyndte at bule godt ud som en badebold og der blev bare større og større og rundere og rundere

Anmeld

26. marts 2014

Chevro

Sandratoft skriver:

Hej i damer!

Inden jeg vidste jeg var gravid! Jeg bliver oppustet med det samme!!! og kugle rund… Så jeg kunne ikke skjule det særlig godt

Anmeld

26. marts 2014

Anonymo

Sandratoft skriver:

Hej i damer!

Min var spids indtil jeg fødte 42+0 

Anmeld

26. marts 2014

Mother-love

Min var rund med det samme faktisk. Men de sidste par uger havde den en lidt underlig form. Men tror det kommer an på hvordan babyen ligger.

Billedet er fra 17+4

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. marts 2014

Mie89

Sandratoft skriver:

Hej i damer!

Min blev rund omkring uge 20  Du kan evt gå ind og se mine mavebilleder 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.