Fodtøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

327 visninger
9 svar
2 synes godt om
25. marts 2014

FruJacobsen

Hej damer

Min søn på snart 2 år går i dp, hvor de er ude og lege hver dag. Lige nu har han et par sko fra ECCO (som dem på billedet bare i læder og ikke ruskind). Jeg mangler at købe et par gummistøvler til ham, men tænker, om han har brug for flere par sko?! Hvor meget fodtøj har jeres 2 årige og hvad bruger de i dp/vs?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2014

Chris86

Her har vi kun brugt et par sko... Aah måske overlappede sommer-kondiskoen de alm sko osv... Men er en af dem der ik gider købe mig fattig i sko...

Anmeld

25. marts 2014

FruJacobsen

Chris86 skriver:

Her har vi kun brugt et par sko... Aah måske overlappede sommer-kondiskoen de alm sko osv... Men er en af dem der ik gider købe mig fattig i sko...

Ok - kunne et par sko godt holde en hel sæson? Min søns sko ser allerede ret slidte ud og de har været i brug i knap en måned. Men måske han skal have et par kondisko at supplere med, som du skriver...

Anmeld

25. marts 2014

(august)

Vi har til vores datter på to:

et par termostøvler

et par vinterstøvler

et par overgangsko, ala dem på billedet

et par gummistøvler

også skal hun jo have et par sandaler når den tid kommer.

Anmeld

25. marts 2014

StudPsyk

FruJacobsen skriver:

Hej damer

Min søn på snart 2 år går i dp, hvor de er ude og lege hver dag. Lige nu har han et par sko fra ECCO (som dem på billedet bare i læder og ikke ruskind). Jeg mangler at købe et par gummistøvler til ham, men tænker, om han har brug for flere par sko?! Hvor meget fodtøj har jeres 2 årige og hvad bruger de i dp/vs?

Rose på 2,5 har et par Ecco-kondier og et par gummistøvler. Hun har så også stadig vinterstøvlerne som bruges på særligt kolde dage. Kan ikke umiddelbart se det skulle være nødvendigt med flere sko end det

Anmeld

25. marts 2014

Chris86

FruJacobsen skriver:

Ok - kunne et par sko godt holde en hel sæson? Min søns sko ser allerede ret slidte ud og de har været i brug i knap en måned. Men måske han skal have et par kondisko at supplere med, som du skriver...

Ja de ku sagtens holde.. I år (3år) har hun et par alm sko (ikke kondi) og her inden længe får hun et par kondisko til brug hjemme osv (ikke børnehave)... Når sommeren så sætter hun får hun sine kondisko med i børnehave og så får hun sandaler når vejret tillader det

Anmeld

25. marts 2014

Chris86

Og så har jun selvfølgelig hendes gummistøvler oooog vinterstøvler i tilfælde af koldt vejr..

Anmeld

26. marts 2014

FruJacobsen

Chris86 skriver:

Ja de ku sagtens holde.. I år (3år) har hun et par alm sko (ikke kondi) og her inden længe får hun et par kondisko til brug hjemme osv (ikke børnehave)... Når sommeren så sætter hun får hun sine kondisko med i børnehave og så får hun sandaler når vejret tillader det

Ok, jeg tror jeg skal på udkig efter et par kondisko til ham tak for dit svar.

Anmeld

26. marts 2014

FruJacobsen

(august) skriver:

Vi har til vores datter på to:

et par termostøvler

et par vinterstøvler

et par overgangsko, ala dem på billedet

et par gummistøvler

også skal hun jo have et par sandaler når den tid kommer.

Det lyder meget fornuftigt Har også tænkt, at jeg skal have købt et par gummistøvler til ham...! Tak for svar

Anmeld

26. marts 2014

FruJacobsen

Janne T. skriver:

Rose på 2,5 har et par Ecco-kondier og et par gummistøvler. Hun har så også stadig vinterstøvlerne som bruges på særligt kolde dage. Kan ikke umiddelbart se det skulle være nødvendigt med flere sko end det

Gummistøvler har jeg ikke fået købt til ham endnu, men ellers har han også sine vinterstøvler (som dog er ved at være for små) samt ECCO skoene. Jeg kom bare helt i tvivl, da dp-mor forleden spurgte, om han skulle have andre sko til legepladsen, da dem fra ECCO nok hurtigt ville blive slidte...!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.