Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle Jeg overvejer at blive dagplejer, hvilket jeg også har snakket om før - kræver bare lige vi finder et hus (og flytter hjem) først Mangler bare sådan idéer til, hvordan ens hjem kan indrettes så det tilgodeser behov i dagplejen. Også gerne garderobe/entré og have Så hvis I, der er dagplejere har lyst, vil jeg meget gerne se, hvordan I har indrettet jer. Desuden vil jeg gerne høre fordelene og ulemperne ved, at momsregistrere sig vs ikke, at gøre det - som privat (vil helst ikke være kommunal) Og andre gode råd?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Freyjasmor skriver: Slet ingen ?
Slet ingen ?
Send mig en pb med din mail. Så skal jeg lige finde nogle billeder til dig af mit hjem som er en dagpleje
Du kan kigge forbi min hjemmeside hvor der er billeder fra mit hus. www.rikkesrollinger.dk
Freyjasmor skriver: Hej alle Jeg overvejer at blive dagplejer, hvilket jeg også har snakket om før - kræver bare lige vi finder et hus (og flytter hjem) først Mangler bare sådan idéer til, hvordan ens hjem kan indrettes så det tilgodeser behov i dagplejen. Også gerne garderobe/entré og have Så hvis I, der er dagplejere har lyst, vil jeg meget gerne se, hvordan I har indrettet jer. Desuden vil jeg gerne høre fordelene og ulemperne ved, at momsregistrere sig vs ikke, at gøre det - som privat (vil helst ikke være kommunal) Og andre gode råd?
serinasmor skriver: Jeg er nysgerrig Hvordan kan man være privat dagplejer uden at momdregistrere sig ?
Jeg er nysgerrig Hvordan kan man være privat dagplejer uden at momdregistrere sig ?
Som privat behøver man ikke et cvr. Skat anbefaler det ikke. Især ikke hvis man står som lønmodtager. Man kan vælge imellem at bruge dagpleje fradrag der er på 50 % eller hvor man regner ens faktiske udgifter ud. De fleste vælger 50 %.
Hvad ligger en privat dagplejers løn på ca?
overvejer også, og er egentlig godkendt, men fordi jeg har gået hjemme med sygt barn i 4 år, så ville jeg ud i arbejdslivet med kollegaer, når det er muligt... Men nu overvejer jeg igen....
Hej
Lønnen kan man som privat selv bestemme da man selv sætter prisen på pasningen. Der er jo en række begrænsninger i det alligevel. Det skal jo være realistisk ift. hvad forældre vil betale. Jeg har sat min pris efter hvad de andre private i området tager. Jeg tager 7000 kr pr. barn. Forældrene får 75 % af prisen i tilskud fra kommunen, resten er egenbetaling.
Du kan læse mere på min hjemmeside www.dagplejensmåspirer.dk
Du er meget velkommen til at kigge forbi min hjemmeside for inspiration
www.christinas-dagpleje.dk
Held & lykke med det hele :-)
Mvh. Christina
Kik evt. på min facebook side: Dagpleje i Kolding - Ellas Naturdagpleje
Venlig hilsen
Ella
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128