Vis mig dit dagpleje-hjem! (og andet)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.017 visninger
10 svar
3 synes godt om
25. marts 2014

FogL

Hej alle

Jeg overvejer at blive dagplejer, hvilket jeg også har snakket om før - kræver bare lige vi finder et hus (og flytter hjem) først

Mangler bare sådan idéer til, hvordan ens hjem kan indrettes så det tilgodeser behov i dagplejen. Også gerne garderobe/entré og have
Så hvis I, der er dagplejere har lyst, vil jeg meget gerne se, hvordan I har indrettet jer.

Desuden vil jeg gerne høre fordelene og ulemperne ved, at momsregistrere sig vs ikke, at gøre det - som privat (vil helst ikke være kommunal)

Og andre gode råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2014

FogL

Slet ingen ?

Anmeld

25. marts 2014

Fuglemor

Freyjasmor skriver:

Slet ingen ?

Send mig en pb med din mail. Så skal jeg lige finde nogle billeder til dig af mit hjem som er en dagpleje

Anmeld

31. marts 2014

stjernen

Du kan kigge forbi min hjemmeside hvor der er billeder fra mit hus. www.rikkesrollinger.dk

Anmeld

1. april 2014

serinasmor

Freyjasmor skriver:

Hej alle

Jeg overvejer at blive dagplejer, hvilket jeg også har snakket om før - kræver bare lige vi finder et hus (og flytter hjem) først

Mangler bare sådan idéer til, hvordan ens hjem kan indrettes så det tilgodeser behov i dagplejen. Også gerne garderobe/entré og have
Så hvis I, der er dagplejere har lyst, vil jeg meget gerne se, hvordan I har indrettet jer.

Desuden vil jeg gerne høre fordelene og ulemperne ved, at momsregistrere sig vs ikke, at gøre det - som privat (vil helst ikke være kommunal)

Og andre gode råd?

Jeg er nysgerrig
Hvordan kan man være privat dagplejer uden at momdregistrere sig ?

Anmeld

1. april 2014

Fuglemor

serinasmor skriver:

Jeg er nysgerrig
Hvordan kan man være privat dagplejer uden at momdregistrere sig ?

Som privat behøver man ikke et cvr. Skat anbefaler det ikke. Især ikke hvis man står som lønmodtager. Man kan vælge imellem at bruge dagpleje fradrag der er på 50 % eller hvor man regner ens faktiske udgifter ud. De fleste vælger 50 %. 

Anmeld

1. april 2014

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Hvad ligger en privat dagplejers løn på ca?

overvejer også, og er egentlig godkendt, men fordi jeg har gået hjemme med sygt barn i 4 år, så ville jeg ud i arbejdslivet med kollegaer, når det er muligt... Men nu overvejer jeg igen....��

Anmeld

23. april 2014

Dagplejen Små Spirer Hadsten

Hej

Lønnen kan man som privat selv bestemme da man selv sætter prisen på pasningen. Der er jo en række begrænsninger i det alligevel. Det skal jo være realistisk ift. hvad forældre vil betale. Jeg har sat min pris efter hvad de andre private i området tager. Jeg tager 7000 kr pr. barn. Forældrene får 75 % af prisen i tilskud fra kommunen, resten er egenbetaling. 

Du kan læse mere på min hjemmeside www.dagplejensmåspirer.dk

Anmeld

21. september 2014

Christina1011

Hej

Du er meget velkommen til at kigge forbi min hjemmeside for inspiration

www.christinas-dagpleje.dk

Held & lykke med det hele :-)

Mvh. Christina

Anmeld

14. december 2014

Elutka

Freyjasmor skriver:

Hej alle

Og andre gode råd?

Hej

Kik evt. på min facebook side: Dagpleje i Kolding - Ellas Naturdagpleje

Venlig hilsen

Ella

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.