Til jer med voksipose

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2014

mommy1991

cecilie1984 skriver:

Kan du svarer på om min er vinter eller sommer

Det er vidst en vinterdyne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2014

Celine89

emmagirl skriver:

Okay, hvad har bebs så på af tøj? 

Bare sit alminelige tøj - langærmet body, bukser og strømper. Og så en bomuldshue og tynde vanter.

Jeg oplevede to gange i træk, at hun var helt svedig af at ligge derude i ulddynen, derfor skiftede jeg. Nu har hun den helt perfekte tempteratur.

Anmeld

25. marts 2014

cecilie1984

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Er det en voksi? ik en sleep bee eller andet? Vinterdynen er af uld og ret tung hvor sommer dynen er let . Det er svært at se id fra billedet

min er en original voksi

så må min være sommer dyne for synes ikke den er tung men vi har brugt den om vinteren

Anmeld

25. marts 2014

2babygirls

emmagirl skriver:

Hvornår skifter I fra vinter- til sommerdyne?

Vi har godt nok bare en slee'bee'en, men tog den ene dyne ud for ca en uge siden. Hun sover med sit tøj på, tynd fleece fra hm, hue og vanter.

Anmeld

25. marts 2014

tarkoflen

cecilie1984 skriver:

min er en original voksi

så må min være sommer dyne for synes ikke den er tung men vi har brugt den om vinteren

Den du har taget billede af er vinterdynen der er uld indeni betrækket. Jeg vil tro du kan se det på vaskeanvisningen.

Sommerdynen ligner et lidt tykt fleecetæppe

Anmeld

25. marts 2014

Karla

emmagirl skriver:

Hvornår skifter I fra vinter- til sommerdyne?

Vores er godt nok også kun slee bee, men tog den ekstra dyne ud for 2 uger siden. Hun har almindeligt tøj på (body og bukser + strømper). Når hun bliver puttet til første lur ved 8 tiden, har hun en lille strik trøje på, vanter (de ryger så af i løbet af 5 min, dem gider hun ikke) og så har hun uld/bomuldshue på. De andre lure har hun kun almindeligt tøj på, og evt en lille bomuldshjelm, hvis der er lidt køligt. Hun er meget varm når hun sover

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.