Har DU oplevet gentagne aborter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

462 visninger
0 svar
1 synes godt om
25. marts 2014

SMP2014

Hej alle! 

Jeg er bruger herinde, da jeg er førstegangsgravid i 19+4.

Jeg er sygeplejestuderende og jeg er lige nu ved at skrive min afsluttende bachelor sammen med mine to medstuderende på sygeplejeuddannelsen i Næstved. Vi skriver om hvordan kvinder bliver psykisk påvirket af abortus habitualis/gentagne ufrivillige aborter og hvordan sygeplejersken kan yde den bedst mulige sygepleje.

Derfor har vi brug for jeres hjælp!

Vi vil meget gerne mødes med nogle af jer kvinder som har været udsat for gentagne ufrivillige aborter og interviewe jer ved hjælp af en lydoptager. I bliver altså ikke filmet!  Og vi vil meget gerne komme til jer.

Vi har endnu ikke fastlagt vores interview men vi er interesseret i at vide hvordan i oplever jeres forløb ved disse ufrivillige aborter og hvordan i er blevet påvirket af det. Om i føler der har været mangel på vejledning, omsorg, opmærkesomhed eller information fra sygeplejerskernes side. Om der er noget i føler sygeplejersken har kunnet gøre bedre for at gøre situationen mere behagelig for jer.

Alle de oplysninger og informationer i giver os forbliver anonyme!

Vi har valgt at fokusere på kvinder i alderen 20-40 år, og ifølge de kliniske retningslinjer er definitionen på abortus habitualis 3 eller flere ufrivillige aborter, så hvis DU er i alderen 20-40 år og har været udsat for 3 eller flere ufrivillige aborter vil vi meget gerne høre fra dig.

Skriv venligst til vores mail: pernille89.9@gmail.com hvis du vil hjælpe os 

Mange hilsner fra 3 sygeplejestuderende; Stine, Michelle og Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.