Sulten og gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

709 visninger
3 svar
3 synes godt om
25. marts 2014

san

Jeg har spist rigtig godt igennem min graviditet, men nu syntes jeg ikke rigtig jeg er så sulten mere er i dag i uge 25+6, syntes jeg skal bruge lang tid på at spise 2 stk rugbrød osv andre der har prøvet det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2014

*Mor Til Albert*

san skriver:

Jeg har spist rigtig godt igennem min graviditet, men nu syntes jeg ikke rigtig jeg er så sulten mere er i dag i uge 25+6, syntes jeg skal bruge lang tid på at spise 2 stk rugbrød osv andre der har prøvet det?

Jeg er stadig meget ny som gravid og er 8+0 i dag. Da jeg var 5 uger henne var jeg seriøst et bundløst hul! Jeg spiste, spiste og SPISTE!  - Nu har jeg det samme "problem" som dig. Jeg har heller ikke så stor en lyst til mad, men bestemte madvarer tiltaler mig.
De erfarende kvinder i min omgangskreds siger, at man skal spise det, som man har lyst til. Dog med måde. Junkfood osv. er måske ikke det bedste at fylde sig med 24/7, men engang imellem er ok..

Anmeld

27. marts 2014

Papillon

Jeg har haft meget svingende appetit hele graviditeten igennem. Jeg har dage, hvor jeg aldrig bliver mæt og må lægge bånd på mig selv for ikke at spise konstant. Og så er der de dage, hvor jeg slet ikke har lyst til noget og kun kan spise lidt af gangen

Det er ikke noget, jeg lægger noget i. Jeg har taget jævnt på siden starten af 2. trimester, så det må være fint nok

Anmeld

27. marts 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg er i uge 27 og jeg har er også begyndt at kunne spise mindre. Jeg tror måske at det er fordi baby begynder at fylde mere nu.

Jeg synes i hvert fald at det begynder at gå stærkt med væksten af maven også

Prøv evt at spise mindre portioner men flere gange. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.