Sættes igang pga bækkenløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

743 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. marts 2014

Snartmortil3

Hej alle kvinder.

Jeg tænker at denne tråd kan skabe debat om hvorvidt det er "rigtig" eller "forkert" - det er IKKE meningen.

Jeg søger blot erfaringer fra nogen, som er blevet sat i gang før tid pga bækkenløsning?

Jeg er slemt ramt, og min JM nævnte allerede ved sidste besøg, at vi måtte se om jeg skulle sættes i gang lidt før termin pga. det. Jeg er i 35. uge nu.

Er i blevet sat i gang, hvordan foregik det, og hvordan var jeres bækkenløsning? Hvornår blev i sat i gang? Alle historier modtages med kyshånd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2014

roenlund

Med min søn blev jeg sat igang 38+6 det var både pga bækkenløsning men også pga at jeg ikke kunne mærke liv i flere dage...

Denne gang har jeg pga svær bækkenløsning en tid hos lægen på gravidafsnittet med henblik på igangsættelse senest til termin når jeg er 38+1 så må vi se om jeg for lov at blive dat i gang det er helt op til lægen :-)

Anmeld

25. marts 2014

Lykke:)

Snartmortil3 skriver:

Hej alle kvinder.

Jeg tænker at denne tråd kan skabe debat om hvorvidt det er "rigtig" eller "forkert" - det er IKKE meningen.

Jeg søger blot erfaringer fra nogen, som er blevet sat i gang før tid pga bækkenløsning?

Jeg er slemt ramt, og min JM nævnte allerede ved sidste besøg, at vi måtte se om jeg skulle sættes i gang lidt før termin pga. det. Jeg er i 35. uge nu.

Er i blevet sat i gang, hvordan foregik det, og hvordan var jeres bækkenløsning? Hvornår blev i sat i gang? Alle historier modtages med kyshånd.

Der er en i min Mødregruppe der blev sat i gang 39+0 på grund af bækkenløsning

Hun havde en rigtig rigtig lang fødsel, men hvor var hun dog lykkelig for at være sat i gang

Anmeld

25. marts 2014

Jupiter

Jeg blev sat i gang 38+6 - både pga. bækkenløsning, men også andre lænde/diskus-smerter.

Det tog 56 timer fra første stikpille, til hun var ude. Men en fantastisk dejlig oplevelse alligevel 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.