Hvor langt var i henne til nf?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2014

Anonymo

Anonym skriver:

Hvor langt var i henne ifølge terminsberegner til nf? (Altså IKKE hvor langt du rent faktisk var i forhold til scanningen, da det jo kan give lidt + og - i dage)

12+5 og det passede også med den fastsatte 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2014

Clisolka

Jeg var 13+2 her 2. gang og blev kun rykket 1 dag tilbage 

Første gang var jeg 12-13 uger henne og blev rykket 4 dage tilbage 

Anmeld

25. marts 2014

Papillon

12+3, blev rykket til 13+0

Anmeld

25. marts 2014

siw84

Jeg var 13+3.
Blev rykket en dag tilbage så var 13+2

Anmeld

25. marts 2014

Aabye

Anonym skriver:

Hvor langt var i henne ifølge terminsberegner til nf? (Altså IKKE hvor langt du rent faktisk var i forhold til scanningen, da det jo kan give lidt + og - i dage)

Jeg var 12+3 i følge terminsberegner.. Men blev rykket hele 3 uger frem så jeg reelt var 15+2 da jeg var til NF.. 
Jeg havde så åbenbart haft en helt normal menstruation, i starten..

Anden gang var jeg 11+5.. Blev rykket en dag frem.. Så det var jo ikke det store udsving.. 

Anmeld

25. marts 2014

LinLin

Denne gang har jeg tid 12+5, men med min anden søn havde jeg først tid 13+2 og blev rykket fire dage frem, så det var kun lige præcist indenfor tidsrammen (han blev i øvrigt født på den termin jeg fik ved nf )

Anmeld

25. marts 2014

Timmner

Anonym skriver:

Begge gange 12+0

Anmeld

25. marts 2014

-Sigrid-

Anonym skriver:

Da jeg kom ind regnede de/jeg med at jeg var i 13+4, jeg var i 13+5

Anmeld

25. marts 2014

firstbaby

Anonym skriver:

var til NF idag og ifølge tidlig tryghedsscanning var jeg idag 12+5, men blev sat frem til at jeg idag er 13+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.