Hej piger 
Indtil videre siden Ida var 6 måneder gammel har hun gået i dagpleje..... men!
Nu er det sådan at vi den 1/5 flytter til en anden by, hvilket så betyder at hun skulle skifte institution. Vi snakkede om en ny DP-mor til hende, men vi synes hurtigt det ville være synd for hende at knytte sig til en ny DP-mor for så få måneder senere, at skulle videre til børnehave.
NÅ... I dag blev jeg ringet op! Og Ida har fået VS plads i en integreret institution, YES.
Så VS-mødre. Kom med jeres råd til at være mor til et VS barn.
Hvordan fungerer det lige? Er der stor forskel fra DP til VS? 
Vi flyttede vores datter fra en lille dp (med to børn) til en integreret institution da hun var 2.5år.
Vi er virkelig glade for skiftet og vi vil bestemt forsøge at få plads til lillesøster fra start af.
Vi synes virkelig vores datter bliver udfordret, hun er blevet gladere og har pludselig fået en bedste veninde..
De store børn fra vuggestuen deltager i aktiviteter i børnehaven to gange om ugen, ligesom de får lov at lege i børnehaven og gå med børnehaven ud på legepladsen.
derudover synes jeg vi får god feedback fra pædagogerne , mere end hvad vi fik i dp, ligesom e jeg personligt synes det er nemmere at stille de kritiske spørgsmål..
Anmeld