Nyt arbejde og første lønseddel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

553 visninger
2 svar
4 synes godt om
25. marts 2014

Anonym trådstarter

Igår fik jeg min første lønseddel på min nye arbejde. Jeg er gået 3 løntrin ned men får mere udbetalt end tidligere. Jeg arbejder om aften nu. Før var arbejdede jeg om dagen. Blev glædeligt og positivt overrasket. Så jeg går en god april måned i møde. Gudskelov!Ville ikke andet end bare at dele min glæde. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2014

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Igår fik jeg min første lønseddel på min nye arbejde. Jeg er gået 3 løntrin ned men får mere udbetalt end tidligere. Jeg arbejder om aften nu. Før var arbejdede jeg om dagen. Blev glædeligt og positivt overrasket. Så jeg går en god april måned i møde. Gudskelov!Ville ikke andet end bare at dele min glæde. 

Det skal lige sige jeg kun har arbejdet omkring 14 dage. Det er sgu lækkert.

Anmeld

25. marts 2014

Bak

Anonym skriver:

Altid skønt med en økonomisk overraskelse Jeg glæder mig til min anden lønseddel på mit nye arbejde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.