19+5 3D scanning hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

531 visninger
4 svar
2 synes godt om
25. marts 2014

Nadia1991

Hej alle i dejlige mennesker derude.. er der nogen der har Været til 3D scanning i omkring uge 19 -20.? Hvis der er må jeg så ikke se jeres billeder derfra.

Skal til en 3D scanning nu her d 27 :-),og der vil jeg være 19+5 glæder mig helt vildt. 

Men er meget nysgerrig på hvad og hvor meget man kan se.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2014

Aabye

Her er mine fra MD.. 
Det første er fra min første graviditet.. 
Og de to næste er fra nr 2 graviditet.. Nr 2 var ikke så samarbejdsvillig, andet end da han viste sit køn frem

HOV.. Jeg så lige det var 3D billeder du efterlyste.. :p

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. marts 2014

Anna2706

Nu er det her godt nok fra uge 27 tror jeg det var, og det var ikke engang mening vi skulle have set ham i 3D Men du skal regne med at kunne se meget mere og mere tydeligt da du er kortere henne Held og lykke med det

Anmeld

25. marts 2014

Trekløver(:

Nadia1991 skriver:

Hej alle i dejlige mennesker derude.. er der nogen der har Været til 3D scanning i omkring uge 19 -20.? Hvis der er må jeg så ikke se jeres billeder derfra.

Skal til en 3D scanning nu her d 27 :-),og der vil jeg være 19+5 glæder mig helt vildt. 

Men er meget nysgerrig på hvad og hvor meget man kan se.

Har disse billeder fra 21+. De er ikke lige de bedste, men hun var ikke så samarbejdsvillig derinde

Anmeld

25. marts 2014

Astrid1984

Det var tidligt du ville have en 3D scanning, mener det er omkring uge 28-32 de anbefaler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.