(februar) Hård nat.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

320 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. august 2009

Moar'en

Puha en lang dag igår og en endnu længere nat, Viktor har haft feber siden middag igår. han har det egentlig okay men er vildt pylleret og så ville/kunne han bare ikke sove i nat, græd det meste af natten, så vi fik kun 3 timers søvn alle tre. nu er feberen heldigvis faldet efter han har fået panodil og han tager nu en lur sammen med farmand.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2009

Moar'en

uhh... det har godt nok ikke noget med sagen at gøre, men Viktor venter sig for første gang fra ryg til mave til morgen, og jeg så det slet ikke for jeg sov, øv øv øv. Men super godt for Viktor og far mand

Anmeld

7. august 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Øv, at prinsen har været syg med feber. Jeg håber, at han har fået det meget bedre. Det er altid godt, at give lidt panodil når de har feber. Så får de lidt ro til, at sove på.

TILLYKKE med, at han har vendt sig - det er bare super flot

Anmeld

7. august 2009

MoarViborg

Neej hvor træls! Håber da også at I får en bedre nat i nat.. er temperaturen blevet bedre?

Sejt han har vendt sig!! Maya har endnu ikke gjort det - jeg venter og venter, men der sker ikke noget  Til gengæld kan hun nu sidde selv - lidt mystisk rækkefølge!

Anmeld

8. august 2009

Moar'en

Hans feber var helt væk til middag, men kom så igen sidst på aftenen, han har sovet rimeligt godt, men vågnet enkelte gange for at få sin sut, har lige taget hans temperatur igen og nu var den igen oppe på 39. Øv  øv, håber dog han sover rimeligt i nat.

Anmeld

8. august 2009

Misjelle

Lindskjold skriver:

Hans feber var helt væk til middag, men kom så igen sidst på aftenen, han har sovet rimeligt godt, men vågnet enkelte gange for at få sin sut, har lige taget hans temperatur igen og nu var den igen oppe på 39. Øv  øv, håber dog han sover rimeligt i nat.

Lille pus, sikke dog noget med ham . Hvad fejler han? Håber han snart er oppe på dupperne igen, så han kan vise sin mor hvor god han er til at vende sig fra ryg til mave .

knus Michelle

Anmeld

8. august 2009

Moar'en

Misjelle skriver:

Lille pus, sikke dog noget med ham . Hvad fejler han? Håber han snart er oppe på dupperne igen, så han kan vise sin mor hvor god han er til at vende sig fra ryg til mave .

knus Michelle

Vi ved det ikke, vi har snakket med lægen men de vil jo ikke rigtig se de små når det kun er feber. Han har stadig feber her til morgen, 39,1 så er det ikke ovre i morgen ringer jeg til lægen igen. Han smiler du heldigvis stadig lidt, så ved man da det ikke er helt skidt.

Anmeld

8. august 2009

Misjelle

Lindskjold skriver:

Vi ved det ikke, vi har snakket med lægen men de vil jo ikke rigtig se de små når det kun er feber. Han har stadig feber her til morgen, 39,1 så er det ikke ovre i morgen ringer jeg til lægen igen. Han smiler du heldigvis stadig lidt, så ved man da det ikke er helt skidt.

Ja smil er altid gode tegn, så kan han da finde lidt overskud frem . Tror nu jeg ville blive lidt frustreret hvis lægen ikke ville se mit barn når han havde feber, man vil jo så gerne vide hvad det er så man evt. kunne gøre noget ved det, men det er selvfølgelig heller ikke til at sige for dem hvad han fejler ud fra en temperatur .

for at han snart er i bedring

Knus Michelle

Anmeld

8. august 2009

Moar'en

Misjelle skriver:

Ja smil er altid gode tegn, så kan han da finde lidt overskud frem . Tror nu jeg ville blive lidt frustreret hvis lægen ikke ville se mit barn når han havde feber, man vil jo så gerne vide hvad det er så man evt. kunne gøre noget ved det, men det er selvfølgelig heller ikke til at sige for dem hvad han fejler ud fra en temperatur .

for at han snart er i bedring

Knus Michelle

Mange tak, ja nu har vi også ringet igen til vagt lægen og vi skal derned om 1½ time. Så må vi se hvad de siger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.