Skidt tilpas. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

494 visninger
9 svar
3 synes godt om
24. marts 2014

*Mor Til Albert*

Jeg har lagt i sengen hele dagen. Jeg har sovet/hvilet on and off hele dagen. Jeg er så træt og tanker om ganske små ting, kan få mig til at få tårer i øjnene. Jeg er trist og kan ikke finde ud af om jeg kan finde ud af at være mor når den tid kommer. Jeg kan heller ikke finde ud af, om jeg er syg eller om det bare er graviditetssyge? Jeg har en idé om at jeg kan være stresset og presset. Suk! Tak for jeres øjne. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2014

2721

Jeg sender dig et kæmpe stort kram

Er det kun idag eller har du ofte sådan?

Anmeld

24. marts 2014

*Mor Til Albert*

Det er første gang at jeg oplever det i min graviditet. Men der er jo også en del der ligger syge i tiden. 

Anmeld

24. marts 2014

2721

HFB skriver:

Det er første gang at jeg oplever det i min graviditet. Men der er jo også en del der ligger syge i tiden. 

Så ville jeg nok se det an og få slappet en masse af

PS. Husk at citere så er du sikker på man ser dit svar

Anmeld

24. marts 2014

*Mor Til Albert*

2721 skriver:

Så ville jeg nok se det an og få slappet en masse af

PS. Husk at citere så er du sikker på man ser dit svar

Citere? 

Anmeld

24. marts 2014

2721

HFB skriver:

Citere? 

Ja, som du har gjort nu

Anmeld

24. marts 2014

Sandratoft

HFB skriver:

Jeg har lagt i sengen hele dagen. Jeg har sovet/hvilet on and off hele dagen. Jeg er så træt og tanker om ganske små ting, kan få mig til at få tårer i øjnene. Jeg er trist og kan ikke finde ud af om jeg kan finde ud af at være mor når den tid kommer. Jeg kan heller ikke finde ud af, om jeg er syg eller om det bare er graviditetssyge? Jeg har en idé om at jeg kan være stresset og presset. Suk! Tak for jeres øjne. 

Det er vidst meget normalt, i starten af min graviditet, sov jeg nærmest hele tiden, lige med undtagelse af når jeg kastede op 

Anmeld

24. marts 2014

LinLin

Sandratoft skriver:

Det er vidst meget normalt, i starten af min graviditet, sov jeg nærmest hele tiden, lige med undtagelse af når jeg kastede op 

Det er fantastisk at være gravid!!!

TS: det er helt normalt at være helt vildt træt i starten! Jeg er sådan ved at komme over det her i 12. Uge.

Anmeld

24. marts 2014

Sandratoft

LinLin skriver:

Det er fantastisk at være gravid!!!

TS: det er helt normalt at være helt vildt træt i starten! Jeg er sådan ved at komme over det her i 12. Uge.

Amen sister!! 

Anmeld

24. marts 2014

Sujan

Det er bare sådan det er at være gravid... Uh de dage kan jeg også have....

Eller rettelse.. De dage kunne jeg godt ønske at have. For med 1 på 2 år i huset og lange arbejdsdage kan jeg ikke ligge i sengen... Men nøj hvor jeg godt gad.

I min første graviditet havde jeg mange af sådanne dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.