Brunligt udflåd og nu noget blodagtigt noget, 6+2?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

618 visninger
14 svar
2 synes godt om
24. marts 2014

hejmeddig10

Hej allesammen. Ja, som overskriften lyder begyndte det hele da jeg var 5+3 henne, med noget brunligt udflåd, hvilket jeg ringede til lægen om, men det var helt normalt. Så her i weekenden har jeg haft rigtig meget af det brune udflåd, og så faktisk hele formiddagen i dag også. Men her efter middag, begyndte det at udvikle sig til noget blodagtigt noget, uden at være blod som sådan. Jeg har heller ikke ondt eller noget, men har på fornemmelsen at der er noget galt. Jeg købte derfor en test, og testede mig igen, den var positiv, men med en svag rød streg... Er der nogle der har prøvet det her, eller hvad skal jeg gøre, jeg er helt i fortvivlelse og ked af det. Jeg har også fået en tid ved lægen i morgen, for jeg vil virkelig ikke miste det her barn.. 

Hilsen mig.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2014

MR-82

Jeg kan godt forstå du er fortvivlet og angst for at miste. Det er jo desværre ikke muligt at sige med sikkerhed om du mister eller beholder din graviditet. Det vil en scanning eller blodprøver kunne afgøre. Jeg har selv mistet et par gange, og første gang mindede forløbet lidt om det du beskriver. Der er dog mange der oplever at bløde under graviditeten,  så intet er udelukket! Krydser ihvertfald fingre for at alt er som det skal være. Er det din første graviditet?  

Anmeld

24. marts 2014

hejmeddig10

Ja, det er min første. Og håber virkelig på det bedste, men det er bare svært at holde hovedet koldt. Har heller intet sagt til min kæreste, da jeg venter med det til jeg har været ved lægen i morgen, så jeg her helt sikker. 

Anmeld

24. marts 2014

MR-82

Selvom det er en ringe trøst,  så er det ikke ualmindeligt at miste. Det kom meget bag på mig første gang. Det var slet ikke noget jeg troede der kunne ske. Men det gør det for ca.20% . Jeg synes du skal snakke med din kæreste om det. Du har sikkert også brug for en hånd at holde. Det er ikke noget du skal skjule. Du har ret og krav på lidt trøst

Anmeld

24. marts 2014

hejmeddig10

Ja, du har nok ret.. Vil bare virkelig gerne fuldføre denne graviditet, da det har taget godt 6 mdr. at blive gravid. Og vil så gerne have det her barn. 

Anmeld

24. marts 2014

hejmeddig10

Normalt hvis man har en spontan abort, Ville man så ikke have smerter, bløde meget og også få sin menstruation?

Anmeld

24. marts 2014

MR-82

hejmeddig10 skriver:

Normalt hvis man har en spontan abort, Ville man så ikke have smerter, bløde meget og også få sin menstruation?

Jeg havde ingen smerter og blødte ikke ret meget. Det var det man kalder en missed abortion. Fostret var gået til grunde, men min krop udstødte ikke graviditeten. Begyndte først rigtigt at bløde eftet udskrabning. Anden gang heller hverken smerter eller blod. Opdagede det ved scanning. Jeg håber det bedste for dig,  og synes altså stadig du skal fortælle din kæreste det! 

Anmeld

24. marts 2014

hejmeddig10

Har snakket med ham om det, og han håber selvfølgelig også at det stadig er der. Men hvis jeg tog en test i morgen tidlig og den viser positiv, kan man så regne med det eller?

Anmeld

24. marts 2014

MR-82

hejmeddig10 skriver:

Har snakket med ham om det, og han håber selvfølgelig også at det stadig er der. Men hvis jeg tog en test i morgen tidlig og den viser positiv, kan man så regne med det eller?

Det var godt en graviditetstest kan godt være positiv i et stykke tid, selvom du skulle være ved at miste. Hvis du stadig producerer hcg. På samme måde som man i et stykke tid kan have graviditets symptomer. Det klinger stille og roligt af. Håber at alt er som det skal være. Og så husk på at du hverken kan gøre fra eller til på dette tidlige tidspunkt, andet end at krydse fingre. 

Anmeld

24. marts 2014

hejmeddig10

Håber bare det hele er okay, men det finder jeg ud a i morgen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.