Min eks og jeg har en stor 'dreng' på 3 år, som til dagligt bor hjemme ved hans far.
Men der er opstået et relativt stort problem med ham, og vi ved simpelthen ikke hvad vi skal stille op..
Siden jeg blev gravid for ca. 6-7 mdr. siden, så er Fister (ja, det hedder han) begyndt at tisse indenfor - min eks og jeg ses stadig ret ofte, og er tit hjemme ved ham, så ved ikke om mine hormoner er skyld i det.
Han tisser primært inde når han er alene hjemme. Hvad end det drejer sig om 30 minutter eller et par timer. Og så har han også haft listet sig væk og tisset inde, mens vi fx. har set film eller lavet mad. Og det er ligegyldigt hvor ofte vi lufter ham eller lukker ham ud i haven for at tisse.. 

Er der nogen, der har prøvet lignende med deres hanhunde (altså at de pludselig i en alder af 2,5 år begynder at tisse inde næsten hver dag, på trods af at de var stuerene)? Kan min graviditet have noget med det at gøre - det startede jo ca. samtidig med min graviditet?
Vi ved ikke om vi bliver nødt til at kastrere ham for at se om det løser problemet... Det er bare ikke sjovt med at få møbler og gulve ødelagt af hundetis - og med alle de babyting vi går og køber, så bliver det jo kun endnu mere irriterende. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld