Endnu mere forvirret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2014

AnonymMor

grinny skriver:

Må man spørge hvor lang tid det tog?

Ja det må du  

første gang tog det os 1,5 år men vi mistede i uge 22. 

Blev så gravid præcis 6 mdr efter havde regnet med at de ville tage mindst lige så lang tid igen så blev positiv overrasket  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2014

grinny

Rinepigen skriver:

Ja det må du  

første gang tog det os 1,5 år men vi mistede i uge 22. 

Blev så gravid præcis 6 mdr efter havde regnet med at de ville tage mindst lige så lang tid igen så blev positiv overrasket  

Jeg er også bange for at det kommer til at at tage lang tid igen. 

Det tog præcis 3 år at blive gravid med Isaac, kan slet ikke holde tanken ud at der måske skal gå 3 år igen 

Og så siger de kloge at det tager længere tid hvis man tænker for meget over det, men det er svært at lade være 

Anmeld

24. marts 2014

AnonymMor

grinny skriver:

Jeg er også bange for at det kommer til at at tage lang tid igen. 

Det tog præcis 3 år at blive gravid med Isaac, kan slet ikke holde tanken ud at der måske skal gå 3 år igen 

Og så siger de kloge at det tager længere tid hvis man tænker for meget over det, men det er svært at lade være 

Ja det er mega svært og nærmest umuligt 

Men ja 3 år er godt nok os længe.. Håber alt hvad jeg kan for at i hurtigst muligt bliver gravide igen 

Anmeld

24. marts 2014

Kay

kan godt være din krop bare er langsom til at sætte ægget fast... for der er da farve i den streg der  

Anmeld

24. marts 2014

Kay

Kay skriver:

kan godt være din krop bare er langsom til at sætte ægget fast... for der er da farve i den streg der  

øv læste lige at mens var kommet... håber den snart er der... for det er da umenneskeligt hvis i skal vente så længe igen 

Anmeld

24. marts 2014

grinny

Rinepigen skriver:

Ja det er mega svært og nærmest umuligt 

Men ja 3 år er godt nok os længe.. Håber alt hvad jeg kan for at i hurtigst muligt bliver gravide igen 

Håber jeg virkelig også. Jeg var rigtig skruk første gang, men nu er jeg overdrevet meget skruk!

Men ellers må de jo bare hjælpe os, med ved ikke om man skal vente et år før de vil hjælpe. Vi skulle jo starte i behandling juni '13 hvor jeg blev gravid i april så vi har jo været inden i systemet

Anmeld

24. marts 2014

grinny

Kay skriver:

øv læste lige at mens var kommet... håber den snart er der... for det er da umenneskeligt hvis i skal vente så længe igen 

Ja det er det godt nok 

Ved du om man skal vente et år igen hvis det ikke sker af sig selv? Vi var tilmeldt behandling med Isaac, men nåede at blive gravid selv - så ved ikke om det tæller med eller om vi starter på ny igen?

Anmeld

24. marts 2014

AnonymMor

grinny skriver:

Håber jeg virkelig også. Jeg var rigtig skruk første gang, men nu er jeg overdrevet meget skruk!

Men ellers må de jo bare hjælpe os, med ved ikke om man skal vente et år før de vil hjælpe. Vi skulle jo starte i behandling juni '13 hvor jeg blev gravid i april så vi har jo været inden i systemet

Tror måske de ser anderledes på det eftersom man har mistet.. Kæresten og jeg blev også testet efter blot 2 mdr fordi vi havde mistet og vi var bange for om vi fejlede noget og ikke kunne blive gravide igen. Ellers tester de normalt ikke før der var gået 1 år og faktisk slet ikke når vi havde været naturligt gravide. 

Men vi kunne godt komme i behandling med det samme hvis vi ønskede det men vi valgte at give det lidt tid  

og ja man bliver endnu mere skruk efter sådan en frygtelig oplevelse 

Anmeld

24. marts 2014

grinny

Rinepigen skriver:

Tror måske de ser anderledes på det eftersom man har mistet.. Kæresten og jeg blev også testet efter blot 2 mdr fordi vi havde mistet og vi var bange for om vi fejlede noget og ikke kunne blive gravide igen. Ellers tester de normalt ikke før der var gået 1 år og faktisk slet ikke når vi havde været naturligt gravide. 

Men vi kunne godt komme i behandling med det samme hvis vi ønskede det men vi valgte at give det lidt tid  

og ja man bliver endnu mere skruk efter sådan en frygtelig oplevelse 

Kæresten fik for nogle år siden testet sin sæd og der fik vi svaret at der var mange men de svømmede underligt? 

Så stoppede han på nogle piller som han tog for sin ADHD og lige efter blev jeg gravid så lægen og gynækologen mente det var pillerne der var skyld i den måde de svømmede på, men nu bliver jeg jo så lidt i tvivl om der faktisk er noget galt med den?  

Anmeld

24. marts 2014

Lykke:)

grinny skriver:

Ja må håbe på at det denne gang var en generalprøve og næste gang er den der! 

Ja, det håber jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.