Barn + Sygeplejerske Uddannelsen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

703 visninger
9 svar
0 synes godt om
24. marts 2014

JKBaby

Hejsa

Jeg har lige brug for lidt rådgivning.

Min kæreste og mig planlægger at få barn, indenfor det første år af min sygeplejerske uddannelse, kan det lade sig gøre?, kan jeg godt komme ind igen?, eller er der et andet alternativ der ville være bedre?

på forhånd tak.

mvh. Julie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2014

mpr

JKBaby skriver:

Hejsa

Min kæreste og mig planlægger at få barn, indenfor det første år af min sygeplejerske uddannelse, kan det lade sig gøre?, kan jeg godt komme ind igen?, eller er der et andet alternativ der ville være bedre?

på forhånd tak.

mvh. Julie

Det skulle der ikke være nogen problemer ved, afhængig af hvor du skal starte henne, har en veninde der går på VIA University College som sygeplejerske og deres uddannelse er delt op i moduler, - 1 modul 10 uger - og bliver du gravid går du bare tiden ud og stopper når du skal og så starter du op igen efter endt barsel på det modul du er kommet til eller ikke har fået færdiggjort inden barsel hvis du er kommet ind på uddannelsen så er det ikke et problem at komme ind igen efter barsel for du er stadig i systemet du er bare sat på standby

Anmeld

24. marts 2014

JKBaby

Chel1992 skriver:

Det skulle der ikke være nogen problemer ved, afhængig af hvor du skal starte henne, har en veninde der går på VIA University College som sygeplejerske og deres uddannelse er delt op i moduler, - 1 modul 10 uger - og bliver du gravid går du bare tiden ud og stopper når du skal og så starter du op igen efter endt barsel på det modul du er kommet til eller ikke har fået færdiggjort inden barsel hvis du er kommet ind på uddannelsen så er det ikke et problem at komme ind igen efter barsel for du er stadig i systemet du er bare sat på standby

skal starte på VUC Vest i Esbjerg... okay

Anmeld

24. marts 2014

mpr

JKBaby skriver:

skal starte på VUC Vest i Esbjerg... okay

Er det så bare HF pakken? For kan ikke forestille mig at man kan tage SELVE uddannelsen på VUC

Anmeld

24. marts 2014

JKBaby

Sorry mente UC Syddanmark i Esbjerg

Anmeld

24. marts 2014

JKBaby

Chel1992 skriver:

Er det så bare HF pakken? For kan ikke forestille mig at man kan tage SELVE uddannelsen på VUC

Sorry mente UC Syddanmark i Esbjerg

Anmeld

24. marts 2014

mommy1991

JKBaby skriver:

Hejsa

på forhånd tak.

mvh. Julie

Jeg tog de første 6 moduler af sygeplejerskeudd. og er nu på barsel indtil september, hvor jeg fortsætter på udd. Så det kan saaaagtens lade sig gøre

Anmeld

24. marts 2014

JKBaby

Hvad nu hvis man kun havde taget 2 moduler F.eks?

Anmeld

24. marts 2014

Isabella_mor

JKBaby skriver:

Hejsa

på forhånd tak.

mvh. Julie

Det kan sagtens lade sig gøre, netop fordi at uddannelsen er på moduler, så kan du jo starte på det modul du skal være på efter din barsel. Jeg slutter modul 4 nu, og modul 3 om 12 uger. (Vores moduler blev byttet rundt) dvs at så holder jeg 6 mdrs barsel fra september, og så starter jeg op på modul 5 til februar i 2015. Det kan godt være jeg så skal starte på en anden skole, men det må jeg tale med min studievejleder om. Så når tiden kommer og du bliver gravid, så kan du tale med din studievejleder om det det skal godt kunne lade sig gøre  

Anmeld

24. marts 2014

Isabella_mor

JKBaby skriver:

Hvad nu hvis man kun havde taget 2 moduler F.eks?

Jamen så har du taget to moduler og kan så starte på modul 3 efter din barsel. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.