Kom så for pokker!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

369 visninger
4 svar
6 synes godt om
24. marts 2014

Michella2

Ih altså, 4 dage tilbage til termin, hindeløsning om 2 dage hos jordemoder, og puha, nervøsiteten melder sig efterhånden!!!

Glæder mig ubeskriveligt meget til babyboy kommer til verdenen, men nu hvor det pludseligt er så tæt på, kan jeg også mærke jeg bliver mega nervøs for fødslen, om den går godt osv.

Storesøster glæder sig helt vildt og farmand har mobilen klistret til sig på jobbet, og venter kun på "kaldet" fra mig 

Ja, ville ikke så meget med indlægget, bare lige ud med tankerne, da det hele pludselig kom så tæt på 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2014

Lykke:)

Michella2 skriver:

Ih altså, 4 dage tilbage til termin, hindeløsning om 2 dage hos jordemoder, og puha, nervøsiteten melder sig efterhånden!!!

Glæder mig ubeskriveligt meget til babyboy kommer til verdenen, men nu hvor det pludseligt er så tæt på, kan jeg også mærke jeg bliver mega nervøs for fødslen, om den går godt osv.

Storesøster glæder sig helt vildt og farmand har mobilen klistret til sig på jobbet, og venter kun på "kaldet" fra mig 

Ja, ville ikke så meget med indlægget, bare lige ud med tankerne, da det hele pludselig kom så tæt på 

Held og lykke!

Anmeld

24. marts 2014

BigHope13

Michella2 skriver:

Held og lykke, sådan en spænende tid

Anmeld

25. marts 2014

Michella2

Lykke:) skriver:

Held og lykke!

Mange tak :-)

Anmeld

25. marts 2014

Michella2

BigHope13 skriver:

Held og lykke, sådan en spænende tid

Mange tak :-) ja meget spændende ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.