Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hej tøser Er der nogen af jer der har en ide om hvad dette kan skyldes.. - jeg er 38+4 idag.. - men de sidste 4 dage har jeg samtidligt med plukkeveer, haft voldsomme mens smerter, + ondt i lænd.. + følelsen af vokseværk i mine ben.. vågner af det om natten.. og kan ikke falde til ro før jeg går rundt i omkring 5-10 minutter.. det er så ubehageligt.. nogen som har prøvet noget som ligner? eller kan svare mig på hvad pokker det er.. for øv hvor er det ubehageligt det er ikke kun når jeg sover det kommer - men også når jeg ligger og slapper af i sofaen .. ja faktisk hver gang en plukkevee kommer... som er ekstremt regelmæssigt.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg gættet på det hedder at være højgravid
FruStolpe skriver: Jeg gættet på det hedder at være højgravid
bare dem som er så langt som mig har det ikke sådan som jeg.. såå det jo derfor jeg spørger :s
Jeg vil tro din krop gør sig klar til fødslen.
Jeg synes godt veerne kunne sætte sig som en følelse af vokseværk i benene. (Også meget kraftige menssmerter gjorde at jeg fik ondt i benene og følte stor fysisk uro)
RGN skriver: Jeg vil tro din krop gør sig klar til fødslen. Jeg synes godt veerne kunne sætte sig som en følelse af vokseværk i benene. (Også meget kraftige menssmerter gjorde at jeg fik ondt i benene og følte stor fysisk uro)
hvor længe kunne det stå på :s..
er ved at være sindsyg over jeg skal have ondt i benene
Anonym skriver: hej tøser Er der nogen af jer der har en ide om hvad dette kan skyldes.. - jeg er 38+4 idag.. - men de sidste 4 dage har jeg samtidligt med plukkeveer, haft voldsomme mens smerter, + ondt i lænd.. + følelsen af vokseværk i mine ben.. vågner af det om natten.. og kan ikke falde til ro før jeg går rundt i omkring 5-10 minutter.. det er så ubehageligt.. nogen som har prøvet noget som ligner? eller kan svare mig på hvad pokker det er.. for øv hvor er det ubehageligt det er ikke kun når jeg sover det kommer - men også når jeg ligger og slapper af i sofaen .. ja faktisk hver gang en plukkevee kommer... som er ekstremt regelmæssigt.
Sådan havde jeg det nogle dage før jeg gik i fødsel med min datter
Mariekjellerup90 skriver: Sådan havde jeg det nogle dage før jeg gik i fødsel med min datter
hvor mange dage forinden havde du det sådan inden fødslen?
Sådan havde jeg det fra 37+ til 40+6 hvor jeg gik i fødsel. jeg håber det går lidt hurtigere for dig.
Anonym skriver: hvor mange dage forinden havde du det sådan inden fødslen?
Tror det startede om søndagen lige så stille, og tirsdag aften er hun født :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128