Har brug for at skrive det ned...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

920 visninger
5 svar
1 synes godt om
24. marts 2014

Valle81

Sidder her og er så bange.......

Har lige haft skøn sex med min mand, men ak, det satte gang i mine ekstrasystoler i den grad, og læg blev og er så bange -får angst.....

Min læge fortæller at de er ufarlige, og for at få det bekræftet skal jeg have foretaget end Holter-monitorering. Men der er lang tid til og jeg er så bange.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2014

Valle81

Det vil ikke falde til ro, så nu kommer vagtlægen......

Anmeld

24. marts 2014

Noahmor

Valle81 skriver:

Det vil ikke falde til ro, så nu kommer vagtlægen......

Håber ikke det er noget! God bedring

Anmeld

24. marts 2014

Valle81

Noahmor skriver:

Håber ikke det er noget! God bedring

Tak, det er noget, nem ikke akut. Den søde vagtlæge fik en akut the i hjerteambulatoriet i morgen kl. 08.45 og så vil jeg blive vurderet af en hjertelæge der.
Det jeg har er som udgangspunkt ikke farligt, men skal undersøges nærmere:-(

Anmeld

24. marts 2014

Rockertand

Valle81 skriver:

Tak, det er noget, nem ikke akut. Den søde vagtlæge fik en akut the i hjerteambulatoriet i morgen kl. 08.45 og så vil jeg blive vurderet af en hjertelæge der.
Det jeg har er som udgangspunkt ikke farligt, men skal undersøges nærmere:-(

Pyh, har selv prøvet det under en graviditet og det er virkelig ubehageligt, og man bliver bange, selvom man ved, at det er ufarligt.
Fik selv lavet 2-døgns-Holter, der viste, at anfaldene ganske rigtigt var der, men de var ikke behandlingskrævende, og de er da også forsvundet efterfølgende.
Pøj-Pøj med undersøgelsen

Anmeld

24. marts 2014

Valle81

Rockertand skriver:

Pyh, har selv prøvet det under en graviditet og det er virkelig ubehageligt, og man bliver bange, selvom man ved, at det er ufarligt.
Fik selv lavet 2-døgns-Holter, der viste, at anfaldene ganske rigtigt var der, men de var ikke behandlingskrævende, og de er da også forsvundet efterfølgende.
Pøj-Pøj med undersøgelsen

Så er jeg hjemme igen.

Fik taget et laaaaaaaaaangt ekg, som fangede en masse ekstrasystoler. Jeg blev undersøgt på kryds og tværs og har nu fået udskrevet betablokkere, som kanhjælpe med at få sat en stopper for disse invaliderende rytmeforstyrrelser.
Udover den Holter, som jeg skal til så henviser de mig også til en skanning af hjertet.

Er så glad for, at jeg blev taget alvorligt, og at der er hjælp at hente.

Nu håber jeg bare at medicineringen går glat, og at jeg ikke skal døjemed bivirkninger heraf:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.