Nan h. a. gold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.683 visninger
11 svar
1 synes godt om
23. marts 2014

Dianabk

Hej piger.

Ved i om man må lave flasker på forhånd? Altså blande dem så de bare skal varmes i vandbad?

Er nemlig begyndt at supplere og det er altså svært at klargører en flaske imens han hænger i brystet...

Så tænker om det gør noget at gøre den klar nogle timer før? Koger selvfølgelig vandet inden og gør den klar i det afkølet vand.

Håber i kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2014

nanan78

Profilbillede for nanan78
Dianabk skriver:

Hej piger.

Ved i om man må lave flasker på forhånd? Altså blande dem så de bare skal varmes i vandbad?

Er nemlig begyndt at supplere og det er altså svært at klargører en flaske imens han hænger i brystet...

Så tænker om det gør noget at gøre den klar nogle timer før? Koger selvfølgelig vandet inden og gør den klar i det afkølet vand.

Håber i kan hjælpe

Jeg har et rent flaskebarn. Jeg laver et par flasker klar af gangen. Man anbefaler, at de skal være så friske som muligt, men de kan i princippet holde op til et døgn.

Anmeld

24. marts 2014

sulo

Har også flaskebarn og bruger Nutramigen, jeg laver det altid på forhånd 1-2 gange om dagen, opbevare det på køl og varmer det op når det skal bruges.

De laver det også på forhånd og opbevare det i op til 24 timer på sygehusene.

Anmeld

24. marts 2014

Trekløver(:

Dianabk skriver:

Hej piger.

Håber i kan hjælpe

Det kan du sagtens. Jeg laver to flasker af gangen til min datter.

Anmeld

24. marts 2014

Dianabk

nanan78 skriver:

Jeg har et rent flaskebarn. Jeg laver et par flasker klar af gangen. Man anbefaler, at de skal være så friske som muligt, men de kan i princippet holde op til et døgn.

Er det også ok når han kun er 7 uger?

Syntes man får så meget afvide...

Anmeld

24. marts 2014

Dianabk

sulo skriver:

Har også flaskebarn og bruger Nutramigen, jeg laver det altid på forhånd 1-2 gange om dagen, opbevare det på køl og varmer det op når det skal bruges.

Det er nemlig også min tanke at de gør det, så hvorfor kan man ikke også derhjemme. Men syntes at have læst man ikke må - men det er godt nok besværligt om natten især..

Anmeld

24. marts 2014

Dianabk

M_V skriver:

Det kan du sagtens. Jeg laver to flasker af gangen til min datter.

Må man også godt når han er under 2 mdr gammel?

Anmeld

24. marts 2014

AnthonsMor

Dianabk skriver:

Hej piger.

Håber i kan hjælpe

Da Anthon var lille lavede jeg faktisk altid flasker om morgenen til hele dagen, blandede det i flaskerne med koldt vand, på med låget og ind i køleren - også i microen når de skulle bruges

Og både min SP og læge sagde det var helt fint, så længe det blev blandet i kold vand og opbevaret i køleskab, og max. 24 timer

Anmeld

24. marts 2014

Trekløver(:

Dianabk skriver:

Må man også godt når han er under 2 mdr gammel?

Hvis han er under to måneder så nej, så havde jeg ventet lidt. Min datter blev flaskebarn, da hun var 3 måneder, og jeg har altid lavet flasker klar. Syntes sp sagde, at det var fra 3 måneder, man måtte lave flasker klar og stille på køl.

Men kan godt se, det kan være lidt bøvlet ikke at kunne gøre dem klar på forhånd.

Anmeld

25. marts 2014

Annemette07

sulo skriver:

Må man virkelig det? der står da på dåsen med nutramigenen at det maks må opbevares i to timer på køl ellers kunne det blive surt

Eller er der noget jeg har misforstået

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.