Skræmmende at se så gravid ud så tidligt :o

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.303 visninger
18 svar
18 synes godt om
23. marts 2014

LilleChelle

Ja, jeg synes virkelig det er skræmmende at se så gravid ud så tidligt. At det er skræmmende at man kan være så oppustet at man ligner en der er halvvejs i graviditeten specielt når man slet ikke føler sig oppustet.  

Men ja, det var jo det samme med den første :p der kunne jeg heller ikke skjule det ret længe  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2014

MyLove E

LilleChelle skriver:

Ja, jeg synes virkelig det er skræmmende at se så gravid ud så tidligt. At det er skræmmende at man kan være så oppustet at man ligner en der er halvvejs i graviditeten specielt når man slet ikke føler sig oppustet.  

Men ja, det var jo det samme med den første :p der kunne jeg heller ikke skjule det ret længe  

Wow det er vildt, hvis du kun er i uge 7 Men fin lille mave

Anmeld

23. marts 2014

LilleChelle

MyLove E skriver:

Wow det er vildt, hvis du kun er i uge 7 Men fin lille mave

Ja ikke ? 

Det virker lidt sjovt at kunne være så oppustet, at man ser så gravid ud :p 

Og tusind tak  

Anmeld

23. marts 2014

Lotus86

Sådan var det også med mig begge gange, det bare fordi det er luksus babyer der vil have meget plads fra start af

Anmeld

24. marts 2014

SandraXOXO

Ej hvor dejligt :-D man bliver da så glad af sådan en gravid mave. Selv om den kun er 7 uger. Tror først jeg så sådan ud i uge 20. Nyyyyd det <3

Anmeld

24. marts 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Du er da så fin! Vh stine

Anmeld

24. marts 2014

LilleChelle

Lotus86 skriver:

Sådan var det også med mig begge gange, det bare fordi det er luksus babyer der vil have meget plads fra start af

Ja, de skal nyde pladsen så længe det varer :p men man føler sig nu alligevel lidt dum når man så siger 'jeg er kun 7 uger henne' :p og man så ligner en der er halvvejs men set i bakspejlet, så blev jeg også meget stor  

Anmeld

24. marts 2014

LilleChelle

SandraXOXO skriver:

Ej hvor dejligt :-D man bliver da så glad af sådan en gravid mave. Selv om den kun er 7 uger. Tror først jeg så sådan ud i uge 20. Nyyyyd det <3

Ja for pokker. Hellere det end at man render rundt og ikke kan se graviditeten når man allerhelst vil have at alle kam se den  

Anmeld

24. marts 2014

LilleChelle

StineW79 skriver:

Du er da så fin! Vh stine

Tark  

Anmeld

24. marts 2014

Frk.S

Du er da fin. Tillykke med den lille mave.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.