er det veer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

721 visninger
5 svar
1 synes godt om
23. marts 2014

Anonym trådstarter

Jeg har flere gange hørt kommentaren "du er ikke i tvivl når du får veer", men sagen er den at jeg hen over de sidste par uger har haft kraftige plukveer/modningsveer men i dag har der været mange.
Her til aften har jeg haft en konstant smerte over lænden som Panodil ikke har hjulpet på og hver gang en af plukveerne kommer er det som om jeg ikke kan få luft og/eller skal kaste op.

Kan det være som fødslen er gået i gang?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2014

Clisolka

Anonym skriver:

Jeg har flere gange hørt kommentaren "du er ikke i tvivl når du får veer", men sagen er den at jeg hen over de sidste par uger har haft kraftige plukveer/modningsveer men i dag har der været mange.
Her til aften har jeg haft en konstant smerte over lænden som Panodil ikke har hjulpet på og hver gang en af plukveerne kommer er det som om jeg ikke kan få luft og/eller skal kaste op.

Jeg synes du skal give fødegangen et kald 

Anmeld

23. marts 2014

-Sigrid-

Enig, giv fødegangen et kald
Og jeg var ikke i tvivl med mine, men derfor kan jeg ikke se hvorfor en fødsel ikke skulle kunne starte stille og roligt op. Du er ikke i tvivl til sidst, men de første 3-5 cm er der mange som slet ikke mærker når de udvider sig 

Anmeld

23. marts 2014

Isabella_mor

Det kan sagtens være at dine veer går i gang stille og roligt. 

Prøv at tage tid på dem og tage tid imellem dem, inden du ringer til fødegangen.  

Anmeld

23. marts 2014

VIPpigen

Ring... Og jo, man kan godt være i tvivl... Jeg anede det ikke før jeg havde en jm som havde kørt en strimmel, og sagde 'ja, du har jo reglmessigt veer'..... Øhh, hvad... 

Så ring til fg, og snak med dem. Held og lykke med det hele

Anmeld

23. marts 2014

E.J.mor.

Anonym skriver:

står i samme tvivl som dig...mit er stærke mens smerter i ture og hen over lænden de sidste par dage men de går i sig selv...så jeg ser tiden an ....men er det,det meste af dagen du har det ville jeg da ringe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.