Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej Jeg har et problem- eller vi har et problem Men en dejlig én af slagsen! Jeg har Noah på 1/2 år, han skal her om et halvt års tid blive storebror Og jeg er lidt i panik ang. Barnevogne/klapvogne..skal man virkelig til at anskaffe sig en tvillingevogn til et søskendepar der ikke er tvillinger? Ja, det er en nødvendighed hvis jeg, eller min mand skal ud af huset uden at starte bilen. jeg har en BSS fra Emmaljunga som jeg er rigtig glad for, og en overlækker Stokke xplory som combi..og jeg har kigget lidt på nettet for at finde en tilsvarende lækker vogn- til tvillinger, men uden held..har I nogle erfaringer eller forslag der vil kunne lette mit paniske hjerte? Jeg drømmer om en vogn hvor der kan være en barnevognsdel til den lille og en klapvognsdel til Noah som kan ligges helt ned ved behov..Håber at der er nogen der kan hjælpe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Min søster har mærke Mikado, som hun brugt til søskende vogn, det bruger hun ikke mere..
Har I nogle erfaringer med hvad man skal kigge efter andet end komfort og design? Hvad med ang. Stel, styr med mere?
City select den kan det hele, og det er nemt at få sæderne af og på afhængig af om det kun er den ene eller begge to som skal med.
Tak for svarene
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128