Hvilken autostol??.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2014

De3Guldklumper

I den første autostol har vi altid haft rømer. De har altid scoret godt i tests.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2014

Monski

MarieMor234 skriver:

Hejsa

jeg er nu i uge 34+2 og er så småt begyndt at kigge på baby autostole, har indtil videre kiggede på racoro og römer, men der er jo et hav er muligheder 

Så vil bare gerne hører jeres erfaringer hvad er godt - hvad skal man helst undgå

håber i vil hjælpe

mvh marie

Vi har römer til den lille og Cybex til den store og vi er fuldt tilfredse med begge to

Anmeld

23. marts 2014

sulo

Har stemt andre, vi har en Brio primo med isofix og har intet at klage over.... overhovedet, det funker bare

Anmeld

24. marts 2014

Autostol.dk

Efter min mands viden siger han recaro. Mest fordi de også laver bilsæder til bla racerbiler så sikkerheden er i hvert fald noget de er vant til at arbejde med.

Men det er jo også forskelligt hvad man foretrækker.

Og derfor skal de holde sig til, at lave racersæder - for autostole kan de desværre ikke lave.

Deres babystol er for lille og modellerne i de større størrelser klare sig ikke særlig godt i autostol testen. De har dog lavet en ny 9-36 kg. stol, som er bedre end Pallas fra Cybex - men resten bør man ikke se på.

Til trådstarter

Man kan ikke bare se på mærkerne - man skal ned og se på de enkelte modeller, da de alle laver flere modeller og ikke alle klare sig godt. Derfor er det nødvendigt, at se på de stole, som faktisk klare sig godt i testen.

Römer Baby safe plus 2
Cybex Aton 2 og 3
Maxi Cosi Pebble og Cabriofix

er alle gode og sikre autostole. Næste punkt er så, at se om de er godkendt til jeres bil og om de kan være i bilen.

I skal også finde ud af om i skal have en base eller ej - har i isofix i bilen?

Hvis jeg skulle komme med et bud ville det være Maxi Cosi Pebble (den har vi selv haft) med isofix base. Køber i den nye base vil i kunne bruge Maxi Cosi 2way-pearl, som er den stol, som jeg tror vil "vinde" over Römer Dualfix - jeg ser i hvertfald meget frem til test resultat på 2way-pearl.

Men ovenstående modeller er alle gode, komforten er i top, sikkerheden er i top og de er ret store i det.

Spørg endelig, hvis du vil vide mere. 

Anmeld

24. marts 2014

Miss Church

MarieMor234 skriver:

Hejsa

jeg er nu i uge 34+2 og er så småt begyndt at kigge på baby autostole, har indtil videre kiggede på racoro og römer, men der er jo et hav er muligheder 

Så vil bare gerne hører jeres erfaringer hvad er godt - hvad skal man helst undgå

håber i vil hjælpe

mvh marie

Vi havde maxi cosi i den lille autostol og vi har købt maxi cosi igen Er super tilfreds med dem!

Anmeld

24. marts 2014

-Sigrid-

Autostol.dk skriver:

Og derfor skal de holde sig til, at lave racersæder - for autostole kan de desværre ikke lave.

Deres babystol er for lille og modellerne i de større størrelser klare sig ikke særlig godt i autostol testen. De har dog lavet en ny 9-36 kg. stol, som er bedre end Pallas fra Cybex - men resten bør man ikke se på.

Til trådstarter

Man kan ikke bare se på mærkerne - man skal ned og se på de enkelte modeller, da de alle laver flere modeller og ikke alle klare sig godt. Derfor er det nødvendigt, at se på de stole, som faktisk klare sig godt i testen.

Römer Baby safe plus 2
Cybex Aton 2 og 3
Maxi Cosi Pebble og Cabriofix

er alle gode og sikre autostole. Næste punkt er så, at se om de er godkendt til jeres bil og om de kan være i bilen.

I skal også finde ud af om i skal have en base eller ej - har i isofix i bilen?

Hvis jeg skulle komme med et bud ville det være Maxi Cosi Pebble (den har vi selv haft) med isofix base. Køber i den nye base vil i kunne bruge Maxi Cosi 2way-pearl, som er den stol, som jeg tror vil "vinde" over Römer Dualfix - jeg ser i hvertfald meget frem til test resultat på 2way-pearl.

Men ovenstående modeller er alle gode, komforten er i top, sikkerheden er i top og de er ret store i det.

Spørg endelig, hvis du vil vide mere. 

Hvad så med os som har bil uden isofix?

Vi skal nemlig også have en lille ny, og ny autostol, men er lidt på bar bund ��

Vi vil gerne have en base til 

Anmeld

24. marts 2014

Lykke:)

MarieMor234 skriver:

Hejsa

håber i vil hjælpe

mvh marie

Vi har en nuna

Anmeld

24. marts 2014

Sujan

SDD skriver:

Efter min mands viden siger han recaro. Mest fordi de også laver bilsæder til bla racerbiler så sikkerheden er i hvert fald noget de er vant til at arbejde med.

Men det er jo også forskelligt hvad man foretrækker.

Har selv en mand der er bilfreak og helst vil have recaro...
Men men men.. Flere og flere børneforretninger lader dem udgå nu fordi sikkerheden ikke er ligeså god som flere andre modeller...
Så bare lige til info

Anmeld

24. marts 2014

Autostol.dk

-Sigrid- skriver:

Hvad så med os som har bil uden isofix?

Vi skal nemlig også have en lille ny, og ny autostol, men er lidt på bar bund ��

Vi vil gerne have en base til 

Alle modellerne kan fås med selebase - så det er ikke et problem 

Men 2way-pearl kan ikke monteres i selebasen. Der kunne man i stedet for se på Besafe Plus, der er en selemonteret stol, der kan anvendes bagud indtil 25 kg. og den har bestået den svenske "Plus test", som er den hårdeste autostol test.

Anmeld

24. marts 2014

StineC

Vi har en BeSafe iZi Go 0-13 kg til vores datter og den fungerer upåklageligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.