Det borer og gør nullernaller i understellet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

516 visninger
8 svar
3 synes godt om
23. marts 2014

Mor Christa

Hej piger
Nå, det er begyndt at bore og gøre ondt nede i understellet. Kan ikke rigtig forklare hvor.. Men nede i mit bækken et sted.. Nogle gange kommer det som jag i skeden og andre gange er det sådan mere glidende.. Nogle gange gør det rigtig ondt og andre gange ikke..
Er det lillesøster der har vendt sig med hovedet ned ad, elle hvad pokker skal jeg lægge i det? 
Jeg er 32+1

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2014

justagirl

det tror jeg godt du kan regne med

min har siddet fast siden 35+0 jo.. og sådan føles det hver gang hun laver bevægelse.. øv..

tror bare du skal slappe af man kan bare ikke rigtig gøre noget for de holder op så det ikke gør ondt:I

Anmeld

23. marts 2014

Mor Christa

justagirl skriver:

det tror jeg godt du kan regne med

min har siddet fast siden 35+0 jo.. og sådan føles det hver gang hun laver bevægelse.. øv..

tror bare du skal slappe af man kan bare ikke rigtig gøre noget for de holder op så det ikke gør ondt:I

Ih de bølle bebser, hva?
Ja men jeg kan ski ikke rigtig finde ud af om jeg tror hun allerede har "sat sig fast" ? Jeg er jo anden gangs gravid og "kun" 32+ henne  .. Er det ikke tidligt hvis det er tilfældet?
Fuck der er lang tid til maj!

Anmeld

23. marts 2014

justagirl

Mor Christa skriver:

Ih de bølle bebser, hva?
Ja men jeg kan ski ikke rigtig finde ud af om jeg tror hun allerede har "sat sig fast" ? Jeg er jo anden gangs gravid og "kun" 32+ henne  .. Er det ikke tidligt hvis det er tilfældet?
Fuck der er lang tid til maj!

godt være hun ikke har sat sig fast, men ligger og leger med tanken om snart at gøre det og prøver at finde vej, kan være derfor det gør lidt nullernaller... fordi for pokker hvor gjorde det ondt da min satte sig fast.. jeg kunne høre det på trods af tv'et kørte.. 35+..  

tror bestemt ikke du skal være bekymret, sætter bebsi sig fast nu.. har du bare den bekymring mindre...

men mener at have hørt, de kan hoppe ud igen ..

Anmeld

23. marts 2014

Mor Christa

justagirl skriver:

godt være hun ikke har sat sig fast, men ligger og leger med tanken om snart at gøre det og prøver at finde vej, kan være derfor det gør lidt nullernaller... fordi for pokker hvor gjorde det ondt da min satte sig fast.. jeg kunne høre det på trods af tv'et kørte.. 35+..  

tror bestemt ikke du skal være bekymret, sætter bebsi sig fast nu.. har du bare den bekymring mindre...

men mener at have hørt, de kan hoppe ud igen ..

hahah! Hvis hun endelig ER på vej til at sætte sig fast, stjerner jeg ud på hende hvis hun hopper ud igen !
Kunne HØRE det ligefrem? Føj for pokker!
Nå, jamen så tror jeg ikke hun har sat sig fast, fordi det er bare engang imellem at der kommer nogle jag og noget.. Men det kan være at hun, ligesom du pointerer, er ved at finde vej derned ;P 
Vi ser! Der er godt nok stadig længe til JM (SUK!), da det vidst først er 36+ ? .. Blaah
Gider ikke være gravid mere.. 

Anmeld

23. marts 2014

justagirl

Mor Christa skriver:

hahah! Hvis hun endelig ER på vej til at sætte sig fast, stjerner jeg ud på hende hvis hun hopper ud igen !
Kunne HØRE det ligefrem? Føj for pokker!
Nå, jamen så tror jeg ikke hun har sat sig fast, fordi det er bare engang imellem at der kommer nogle jag og noget.. Men det kan være at hun, ligesom du pointerer, er ved at finde vej derned ;P 
Vi ser! Der er godt nok stadig længe til JM (SUK!), da det vidst først er 36+ ? .. Blaah
Gider ikke være gravid mere.. 

haha.. ja hun bevægede sig vildt voldsomt og så sagde det bare ''knæk'' og så gjorde det ondt.. sådan lidt en knasende fornæmmelse og siden har det gjort ondt ved hver bevægelse -.-.. doo'h..

jeg har heldigvis kun 10 dage tilbage imorgen!

men haha jeg har heller ikke gidet gravidtieten siden uge  hvad ja.. 32+ .., mit ''sidste'' jm besøg lå 36+0.. og så har jeg et på terminsdagen hvis jeg ikke har født endnu.. yay.. men det skal jeg bare have gjort :d !!

Anmeld

23. marts 2014

Mor Christa

justagirl skriver:

haha.. ja hun bevægede sig vildt voldsomt og så sagde det bare ''knæk'' og så gjorde det ondt.. sådan lidt en knasende fornæmmelse og siden har det gjort ondt ved hver bevægelse -.-.. doo'h..

jeg har heldigvis kun 10 dage tilbage imorgen!

men haha jeg har heller ikke gidet gravidtieten siden uge  hvad ja.. 32+ .., mit ''sidste'' jm besøg lå 36+0.. og så har jeg et på terminsdagen hvis jeg ikke har født endnu.. yay.. men det skal jeg bare have gjort :d !!

Jeg hepper på at du HAR født til termin! Eller i hvert fald er meget tæt på..
Ej, det lyder virkelig ubehageligt, og jeg håber bestemt ikke at jeg skal udsættes for det Hun må gerne vente med at volde mig ALT for meget smerte indtil fødsel

Er det ikke skrækkeligt.. Jeg er 55 dage tilbage til termin, og jeg HÅBER hun kommer ud før tid.. Jeg gik "kun" til 38+2 med storebror (blev sat igang), og jeg kan virkelig ikke overskue at skulle være gravid længere tid her anden gang Argh! 

Anmeld

23. marts 2014

justagirl

Mor Christa skriver:

Jeg hepper på at du HAR født til termin! Eller i hvert fald er meget tæt på..
Ej, det lyder virkelig ubehageligt, og jeg håber bestemt ikke at jeg skal udsættes for det Hun må gerne vente med at volde mig ALT for meget smerte indtil fødsel

Er det ikke skrækkeligt.. Jeg er 55 dage tilbage til termin, og jeg HÅBER hun kommer ud før tid.. Jeg gik "kun" til 38+2 med storebror (blev sat igang), og jeg kan virkelig ikke overskue at skulle være gravid længere tid her anden gang Argh! 

haha.. så skulle jeg jo have født nu.. kunne da være fedt er nemlig 38+4 :d HAHA..

Anmeld

23. marts 2014

Kit

30+5 og her har lillebror også været i gang med den "leg"
Av, av, av.

Han står ikke fast og ligger primært i hængekøje på langs, men jm siger det er når han møffer nedad og rammer nogle nervebane. Føles som om det skruer ned i skeden og er meget ubehageligt.
Husker det fra første graviditet, men mindes det kom langt senere.
Jm påstår at man bare mærker alting tydeligere anden gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.