13+2 med baby nr 2 :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.925 visninger
10 svar
11 synes godt om
23. marts 2014

Timmner

Ja så kom vi til 13+ maven vokser der ud af. Skal til jordmorer på tirsdag er begyndt at døje med opkast har tabt mig 3 kg og har ondt i ryggen
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2014

Cat93

Timmner skriver:

Ja så kom vi til 13+ maven vokser der ud af. Skal til jordmorer på tirsdag er begyndt at døje med opkast har tabt mig 3 kg og har ondt i ryggen

Flot mave søde

Anmeld

24. marts 2014

Timmner

Cat93 skriver:

Flot mave søde

Tak smukke

Anmeld

24. marts 2014

Nadia&Daniel

Timmner skriver:

Fin mavebule

Anmeld

24. marts 2014

Timmner

Nadia&Daniel skriver:

Fin mavebule

Tak

Anmeld

24. marts 2014

Muhmi

Timmner skriver:

Dejlig mavse! 

Anmeld

25. marts 2014

Timmner

Muhmi skriver:

Dejlig mavse! 

Super mange gange tak

Anmeld

25. marts 2014

Timmner

Timmner skriver:

Er glad for min mave

Anmeld

25. marts 2014

-Sigrid-

Timmner skriver:

Lækker mave

Hvis det ikke er slem opkast (altså mindre end 5-10 gange om dagen) så kan du købe balancid. Det brugte jeg da jeg var 22+ uger henne med Nethe og kvalmen havde lagt sig.

Anmeld

25. marts 2014

Timmner

-Sigrid- skriver:

Lækker mave

Hvis det ikke er slem opkast (altså mindre end 5-10 gange om dagen) så kan du købe balancid. Det brugte jeg da jeg var 22+ uger henne med Nethe og kvalmen havde lagt sig.

Tak skal du have
Det er ret slemt, er blevet sygemeldt i 2 uger nu !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.