Hæklerier

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.287 visninger
24 svar
21 synes godt om
23. marts 2014

Julimik

Hej! 

Jeg har for nyligt lært mig selv at hækle og er i dag blevet færdig med denne: 

En lille hæklet dino med rangle i maven. Måler ca 11 cm i højden. Hvad synes i om den?

Og til jer der hækler, strikker og syr, vil I ikke vise nogen af jeres nørklerier frem? 

God søndag aften til alle

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2014

Masig

Julimik skriver:

Hej! 

En lille hæklet dino med rangle i maven. Måler ca 11 cm i højden. Hvad synes i om den?

Og til jer der hækler, strikker og syr, vil I ikke vise nogen af jeres nørklerier frem? 

Synes den er rigtig sød 

Jeg kan overhovedet ikke hækle, har prøvet tusind gange, men kan simpelthen ikke knække koden... Jeg kan strikke lidt, har lavet en trøje til min dreng engang, men er ikke noget jeg gør så meget i...

Anmeld

23. marts 2014

Kvist

Julimik skriver:

Hej! 

Hvor er den super fin 

Jeg har også lige for nyligt lært at hækle, og kan slet ikke få stoppet igen - og det er nu blevet til en flagranke, nogle svampe til juletræet, nogle stjerner til juletræet og en abe.. Og listen over ting jeg gerne vil hækle er kilometerlang.. 

Anmeld

23. marts 2014

JulieE

Hvor er den fin! En kær lille dino!!

jeg elsker at hækle og hækler stort set hver aften. Her er lidt at det jeg har lavet i år:

Anmeld

23. marts 2014

Julimik

Kvist skriver:

Hvor er den super fin 

Jeg har også lige for nyligt lært at hækle, og kan slet ikke få stoppet igen - og det er nu blevet til en flagranke, nogle svampe til juletræet, nogle stjerner til juletræet og en abe.. Og listen over ting jeg gerne vil hækle er kilometerlang.. 

Sikke nogle fine ting du har hæklet! Er ret vild med svampene

Anmeld

23. marts 2014

Julimik

JulieE skriver:

Hvor er den fin! En kær lille dino!!

jeg elsker at hækle og hækler stort set hver aften. Her er lidt at det jeg har lavet i år:

Tak Det er altså også rigtig hyggeligt! 

Hvor er det bare nogle flotte ting du har lavet. Jeg er da nødt til at prøve kræfter med sådan en skildpadde

Anmeld

23. marts 2014

JulieE

Julimik skriver:

Tak Det er altså også rigtig hyggeligt! 

Hvor er det bare nogle flotte ting du har lavet. Jeg er da nødt til at prøve kræfter med sådan en skildpadde

Tak Skildpadderne er fra Maja Hansens bog "Hæklede dyr" og er SÅ søde

Anmeld

23. marts 2014

Kvist

Sikke nogle fine ting du har hæklet! Er ret vild med svampene

Ja de er rigtig søde, og ret simple for en nybegynder..

Har fundet dem lige her:

http://genbrugblirguld.blogspot.dk/2013/01/hklet-fluesvamp-med-lameller-diy.html?m=1

Jeg har dog ikke fået syet lameller på eller de to rækker med kædemasker - det drillede gevaldigt og jeg var ret ivrig efter at komme igang med aben. Men måske en dag, når der ikke står mere på min liste, kan det være de får det sidste finish.. Selvom de nu også er rigtig fine uden..

Anmeld

23. marts 2014

Cassiopeia

Det er altså nogle flotte ting i har lavet!!

Jeg gad godt at kunne hækle, så jeg også kunne lave sådan nogle fine sager til mine unger 

Anmeld

23. marts 2014

Lukas&Liam<3

Hvor er den sød
Jeg er lige blevet færdig med den her til min søn på 23 dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.