Kan man købe det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2014

MyLove E

lineog4 skriver:

Den er fantastisk den bog....

Ja det synes jeg nemlig også. Vi har lånt den på biblioteket, tror vi selv ønsker os den..
Og synes at musikken giver en god ro, hvilket hun nok trænger til nu de to store drenge smutter i børnehave. De kan godt give grå hår :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2014

lineog4

MyLove E skriver:

Ja det synes jeg nemlig også. Vi har lånt den på biblioteket, tror vi selv ønsker os den..
Og synes at musikken giver en god ro, hvilket hun nok trænger til nu de to store drenge smutter i børnehave. De kan godt give grå hår :-)

Jeg bruger den her hjemme (cd'en er dog blevet væk) og bruger fx dansemus i skolen også... 

Anmeld

23. marts 2014

M&F&C

Da min store datter stoppede i dagpleje, gav hun hende et gavekort til wellness
Det blev taget meget godt imod... og tænker, at sådan en rar dagplejemor der er på i mange timer om ugen, godt kan bruge en omgang forkælelse

Anmeld

23. marts 2014

stjernen

MyLove E skriver:

Tak ;-)
Hvordan har du med at få hjemmelavet gaver?

Har fundet en bog som hedder Tumlebiller og Dansemus. Hvor der er tekst og beskrivelse på lege med.. :-)

Det har jeg det helt ok med.. Jeg har bla fået 2 sæt kaffesæt som han selv havde malet. Så har jeg fået et billed og puslespil af en pige hun selv havde malet.. Jeg sætte meget pris på at få nogen jeg skal se tilbage på og om det er en ting som står til pynt eller man går med et smykke er underordent. Synes også det er super dejligt at få et ophold det er bestemt også noget jeg synes er rigtig god og dejlig gave

Anmeld

23. marts 2014

Janni.

Vi købte et frugttræ (æble). Det blev de rigtig glad for.

Anmeld

23. marts 2014

MyLove E

Janni. skriver:

Vi købte et frugttræ (æble). Det blev de rigtig glad for.

De har en blomster butik og gartneri. . Men ellers en god idé :-)

Anmeld

23. marts 2014

Aabye

MyLove E skriver:

De har en blomster butik og gartneri. . Men ellers en god idé :-)

Vores den yngste skal starte op i en ny dagpleje om 9 dage... Forklaringen på dette er meget lang, og meget kompliceret.. Men det har INTET med hans dagplejemor at gøre.. Han har så kun været hos daglejeren her i 5 mdr.. Men vi har valgt at købe 2 malerier til hende.. De er 30x30 eller sådan noget..

Og så får hun et frugt træ eller en frugtbusk til haven.. Frugt træet/busken er et hun kan få glæde af i mange år frem.. Og det samme med billederne... Både hun og jeg er super kede af at vores dreng skal stoppe...  Men det har været planen fra dag et af, da den lille skulle starte i den stores dagpleje.. Det bliver dog ikke til noget..  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. marts 2014

Mumto3

MyLove E skriver:

Tak ;-)
Hvordan har du med at få hjemmelavet gaver?

Har fundet en bog som hedder Tumlebiller og Dansemus. Hvor der er tekst og beskrivelse på lege med.. :-)

Den bog har vi og den er SÅ fed!!!

Anmeld

23. marts 2014

MyLove E

Mumto3 skriver:

Den bog har vi og den er SÅ fed!!!

Det er det jeg synes....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.