Ved slet ikke hvor jeg skal starte, men har brug for at skrive dette indlæg. Står som kone til en mand ramt af stress. Det er super hårdt og påvirker efterhånden hele familien. Ved simpelhenthen ikke hvordan vi kommer igennem dette. Nu har det stået på i 4 mdr og syntes vores familie situation bliver forværret. Vi er alle sammen meget påvirket af det. Vi kan på ingen måder finde ud af at håndter krisen. Og i kampens hede har vi valgt at blive skilt. Nok ikke noget vi ønsker men vi sidder fast.
Har idag søgt Info omkring pårørende / stressramt og må erkende at jeg nok har grebet det helt forkert an. Det har bare været så super hårdt, at stå med en mand som forandre sig 100% . Og er det stadigvæk. Ved slet ikke hvordan jeg skal håndtere det konstante afvisninger. Vores yngste barn skriger på opmærksomhed, og det skærer i mit hjerte at se det blive afvist.
Kan læse at jeg som ægtefælle skal tage over, være rummelig , og være der. Hvilket jo giver mening, så der bliver ro og plads til at få det bedre. Min mand er ikke sygemeldt, men mener selv arbejdet er årsag til stressen. Oveni har han valgt at få rejsearbejde væk hjemmefra. Hvilket jeg ser som mere stress for ham.
Hvordan kommer man igennem sådan en periode ?? Kan sagtens læse og se meningen med det skrevne. Men må indrømme jeg syntes det er svært i hverdagen. Og er efterhånden selv slidt godt ned. Har selv egne skavanker samt børn som fylder en del.
andre som har stået i samme situation som ka give gode råd ??
Anmeld