Nu må jeg sige stop ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

603 visninger
6 svar
1 synes godt om
23. marts 2014

Anonym trådstarter

Jeg kan ikke klare det mere, mine forældre har KUN sig selv i hoved - derfor en dårlig barndom , hvor jeg bla boede ved min onkel i 2 år. Nu er mulitjavsen startet igen! Jeg har lige fået konstateret stress og angst i sidste uge, og startet på medicin igår!! Jeg kan ikke holde det ud, jeg rådner indvendig. Og hver gang jeg bare får en SMS er det somom jeg bliver kvalt fordi jeg er bange for de skriver. Min mor lover mig altid alverdens ting og brænder mig så altid af.. Jeg er så inderlig ked af det, og træt af at føle mig forkert pga dem.. De har ødelagt så meget inden i mig som aldrig bliver helt igen. Jeg føler mig forrådt og i den grad svigtet!

Jeg ligger i sengen dagen lang, og holder ikke tanken om at stå op ud, huset sejler og jeg ved ikke hvor jeg skal starte eller slutte :/

er er der andre der har skåret dine forældre fra?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2014

Frk.S

Jeg har ingen råd til dig, men ville ikke gå uden et kram. Det lyder virkelig ikke særlig sjovt.

Anmeld

23. marts 2014

Mimic

Anonym skriver:

Jeg kan ikke klare det mere, mine forældre har KUN sig selv i hoved - derfor en dårlig barndom , hvor jeg bla boede ved min onkel i 2 år. Nu er mulitjavsen startet igen! Jeg har lige fået konstateret stress og angst i sidste uge, og startet på medicin igår!! Jeg kan ikke holde det ud, jeg rådner indvendig. Og hver gang jeg bare får en SMS er det somom jeg bliver kvalt fordi jeg er bange for de skriver. Min mor lover mig altid alverdens ting og brænder mig så altid af.. Jeg er så inderlig ked af det, og træt af at føle mig forkert pga dem.. De har ødelagt så meget inden i mig som aldrig bliver helt igen. Jeg føler mig forrådt og i den grad svigtet!

Jeg ligger i sengen dagen lang, og holder ikke tanken om at stå op ud, huset sejler og jeg ved ikke hvor jeg skal starte eller slutte :/

Du er velkommen til at skrive privat til mig, jeg cuttede kontakten med min for 2 år siden og er først nu så småt ved at få kontakt igen, jeg var nede med en svær depression og ved hvor svært det er at komme op igen

rigtig mange trøste kram herfra

Anmeld

23. marts 2014

Anonym trådstarter

Mimic skriver:

Du er velkommen til at skrive privat til mig, jeg cuttede kontakten med min for 2 år siden og er først nu så småt ved at få kontakt igen, jeg var nede med en svær depression og ved hvor svært det er at komme op igen

rigtig mange trøste kram herfra

Jeg vil gerne skrive en pb ❤️.

Vil bare gerne forsat være anonym - altså så du holder tæt?

Anmeld

23. marts 2014

Hønsemor

Anonym skriver:

Jeg havde ikke kontakt til min biologiske far i 17 år. Vi fik dog lidt kontakt igen, men efter ca. 6 mdr afskar jeg ham, da han ikke magter forælderrollen, og kunne mærke på mig selv at jeg ikke havde behovet for at have sådan en person i mit liv og ej heller i mine børns.. På trods af at jeg ikke har kendt manden, var det alligevel en svær beslutning, da det der DNA alligevel spiller en rolle..
Men kan love at det er et af mine livs bedste beslutninger, da jeg undgik at ryge helt tilbage i min depression igen

Anmeld

23. marts 2014

Mimic

Anonym skriver:

Jeg vil gerne skrive en pb ❤️.

Vil bare gerne forsat være anonym - altså så du holder tæt?

jeg holder tæt det vil jeg love, det er ikke sjovt at have bøvl med familien =)

Anmeld

23. marts 2014

Anonym trådstarter

Mimic skriver:

jeg holder tæt det vil jeg love, det er ikke sjovt at have bøvl med familien =)

Fint, jeg skriver til dig når jeg har fodret og badet børn og når de er puttet.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.