(marts) Er jeg meget egoistisk.. :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

336 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. august 2009

MoarViborg

Når nu jeg liiige vil prale af min meget vidunderlige kæreste??

Han kom hjem fra arbejde i går med en gave til mig, og i gaven var der et gavekort på 5000 kr til en wellness klinik her i Viborg, hvor de har alt fra massage til spabade og Ole Henriksen behandlinger  Er han ikke bare skøn??

Der var ikke nogen anledning, så jeg spurgte ham da lige i sjov om han havde været utro eller hvad det var der lige skete for ham.. men det mener han så han har til gode.. HA!

Ej ej.. det er ikke pænt at prale, men kan slet ikke holde det for mig selv - han er da FANTASTISK!

Knus knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2009

Mira0911

Det må da være super skønt at have sådan en kæreste... :O)

Anmeld

7. august 2009

MoarViborg

Ja.. men det skal så siges at det er MEGET sjældent at han gør sådan noget her.. han er ikke typen der kommer med blomster og små gaver i hverdagen.. Også derfor jeg blev MEGET overrasket og glad!

Anmeld

7. august 2009

Misjelle

Trineviborg skriver:

Han kom hjem fra arbejde i går med en gave til mig, og i gaven var der et gavekort på 5000 kr til en wellness klinik her i Viborg, hvor de har alt fra massage til spabade og Ole Henriksen behandlinger  Er han ikke bare skøn??

Der var ikke nogen anledning, så jeg spurgte ham da lige i sjov om han havde været utro eller hvad det var der lige skete for ham.. men det mener han så han har til gode.. HA!

Ej ej.. det er ikke pænt at prale, men kan slet ikke holde det for mig selv - han er da FANTASTISK!

Knus knus

Jeg bliver jo helt misundelig . Herhjemme er manden også lidt fedtet med overraskelser hehe, men jeg er nok heller ikke selv for god til det . Måtte dog lige læse højt for ham, her inden han er på vej ud af døren til skanderborg festival, så ved han hvad han skal komme hjem med .

Ej fis ... synes det er rigtig flot af din kæreste, bare det at han har tænkt at du har behov for lidt forkælelse.

Knus Michelle (der synes at sæføli må man prale )

Anmeld

7. august 2009

Misjelle

Trineviborg skriver:

Knus knus

Jeg bliver jo helt misundelig . Herhjemme er manden også lidt fedtet med overraskelser hehe, men jeg er nok heller ikke selv for god til det . Måtte dog lige læse højt for ham, her inden han er på vej ud af døren til skanderborg festival, så ved han hvad han skal komme hjem med .

Ej fis ... synes det er rigtig flot af din kæreste, bare det at han har tænkt at du har behov for lidt forkælelse.

Knus Michelle (der synes at sæføli må man prale )

Anmeld

7. august 2009

Moar'en

Super nice. Og selfølgelig må du prale

Anmeld

7. august 2009

Muffinmus

Årh hvad..selvfølelig må du da prale af ham:-)
Det er da også en vild gave
Fik langt mere opmærksomhed og omsorg efter første "fødsel-aks", efter den her sagde han abre, jamen du vidste jo hvad du gik ind til...
Så ingen omsorg fra den side af

Anmeld

7. august 2009

Misjelle

MariaE skriver:

Årh hvad..selvfølelig må du da prale af ham:-)
Det er da også en vild gave
Fik langt mere opmærksomhed og omsorg efter første "fødsel-aks", efter den her sagde han abre, jamen du vidste jo hvad du gik ind til...
Så ingen omsorg fra den side af

Ej hvor er han fræk hehe

Anmeld

7. august 2009

Diana...

Ej men altså hvor er det skønt og der skal sgu da prales hvor er det dog bare FANTASTISK... Jamen der er jo lige til at jeg kan tage med var griner mega højt.

ej ej det er bare skønt og sådan noget har man sgu bare brug for.

Stort Knus Til Dig.

Anmeld

7. august 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Nøj, hvor sidder jeg bare og bliver misundelig. Min mand er rigtig dårlig til sådanne noget, hm hm hm.

TILLYKKE med den fantastisk gave og selvfølgelig skal du da prale med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.